ÚLTIMAS NOVIDADES COMEDOR

O próximo luns día 19 de outubro comezará o servizo de comedor.

Os alumnos e alumnas que SOLICITARON PRAZA no comedor mediante o formulario quedarán nas súas aulas onde serán atendidos pola/o monitora correspondente.

A hora límite de remate da actividade son as 15:50h. inda que dende as 15:00 poderán acceder o colexio para recoller os seus fillos e fillas.

De feito, dende esta Anpa recomendamos que a recollida sexa o mais pronto posible, en función das necesidades de cada familia.

Todos os nenos/as serán entregados pola porta principal do colexio.

Todos os/as usuarios/as , excepto os esporádicos, deberán ter solicitada e concedida a praza de comedor.

Os/as nenos/as fixos/as NON BECADOS
o mes de outubro aboarán o numero real de comidas a 3,73€ por comida o resto do ano faise unaha estimación anual según a seguinte taboa

Prezos mensuais:
• 5 días --------------- 66 € mes
• 4 días --------------- 55 € mes
• 3 días --------------- 43 € mes
• 2 días --------------- 30 € mes
• 1 día ---------------- 15 € mes
• Esporádicos*-------- 5,5 € día

*Os esporádicos poderán acceder ao comedor sempre que a súa burbulla teña sitio dispoñible.

Para calquer dubida whatsapp : 648188292
ou mediante o correo electrónico: anpa.comedor.frian@gmail.com

Durante o fin de semana enviaremos un correo con máis información

Un saúdo