Graduación de 6º de primaria 2016

O noso alumnado de 6º celebraron a súa graduación o martes 14 en presenza de numerosos familiares.

Despois da xornada escolar habitual xantaron no salón de actos acompañados de mestras e de nais organizadoras do xantar. A continuación, nun acto moi sinxelo e emotivo, onde non faltaron as bágoas, foron graduados . Entraron no salón de actos ó ritmo de "Gaudeaum is Igitur" e visionaron un vídeo de distintos momentos vividos durante os anos que estiveron no Frian.

Despois as súas titoras, Luz, Conchi e Charo (titora na súa época de Educación Infantil) impuxéronlle unha banda, un birrete e déronlles un agasallo mentres quedaban retratados.

Non podía faltar o lanzamento dos birretes nas escaleiras de entrada que quedou inmortalizado na seguinte foto.

Lembrade que Frian, sempre será o voso cole!