Plan proxecta

ASAMBLEA DE PEREGRINOS

Na aula de infantil DULCELOCOS decoran a súa asamblea cos símbolos máis importantes do Camiño de Santiago: cabazas, cunchas, fitos.....cada mañán vístense de peregrinos para pasar lista!!!!!!.

ESPAZO DO CAMIÑO

Diante da aula de 4º de Educación Primaria, EXPERIMENT-4º,tedes un lugar onde poder coñecer máis cousas do Camiño Portugués : mapas, rutas,símbolos,fotos, as etapas do Camiño Portugués dende a Guarda, traballos voluntarios feitos polos alumn@s....será o que alí atoparedes.

ENTROIDO

Neste Entroido 2020 o grupo de 4º de Educación Primaria foi de Peregrino.

Aquí podedes ver unhas fotos do día e do proceso de elaboración do mesmo.

ELEMENTOS DO CAMIÑO I

Yaiza da aula dos DULCELOCOS realizou este : FITO que é un dos símbolos que podemos atopar ao longo dos diferentes trazados que chegan a Santiago de Compostela.

LAPBOOK XIGANTE

En 4º de educación Primaria, EXPERIMENT-4,  están facendo un gran  ← LAPBOOK con forma de frecha → amararela (símbolo do camiño) sobre lugares importantes nos diferentes camiños, gastronomía, festas, rutas, curiosiddes ......aquí deixamos unhas imaxes dos comezos........................ en canto estea rematado ensinámolo!!!!

POSTAIS DO CAMIÑO

Para saber máis non hai nada  mellor que preguntar.....pois iso foi o que fixemos......preguntar a outros coles situados nos diferentes camiños e fixemolo en forma de postais que escribimos en galego e inglés....para ver que nos contan....agardamos ter novas moi pronto!!!!.

4º EDUCACIÓN PRIMARIA : CEIP SANTA MARÍA A REAL (ENTRIMO)

2º EDUCACIÓN PRIMARIA: CEIP CASAIO ( CARBALLEDA DE VALDEORRAS)

5º EDUCACIÓN PRIMARIA: CPI LAUREANO PRIETO (A GUDIÑA).

SEMANA ESCOLAR DO CAMIÑO DE SANTIAGO

O alumnado de primaria estivo a traballar a SEMANA DO CAMIÑO DE SANTIAGO por medio do texto A ECOPANDA E O MISTERIO DO ROMÁNICO.

Empregamos para complementar as nosas investigacións materiais bibliográficos e TIC da nosa biblioteca.

DULCELOCOS E O CAMIÑO

O alumnado de infantil "Dulcelocos" está traballando e descubrindo unha chea de cousas do Camiño de Santiago.

Polo Concello de Baiona pasa unha etapa do Camiño de Santiago Portugués dende a Guardia ata Santiago de Compostela.

Seleccionaron diversas cousas: lugares, pontes, castelos... e logo puxéronas en 8 etapas do camiño. Ademais de debuxar as xentes, paisaxes,etc.

Atoparon unha chea de "MOJONS"

PROXECTA 2019-20

Neste curso 2019-20 o CEIP Fontes Baiña participa nun Proxecta en Educación Patrimonial, exactamente sobre o Camiño de Santiago que transcorre pola nosa vila.O Proxecta leva por título: SOMOS UN CAMIÑO DE 9´7, sendo o número exactos de kilometros que hai de camiño en Baiona.

Os PROXECTA son unha iniciativa da Consellería de Educación Universidade e Formación Profesional  en colaboración con diferentes organismos dirixida a fomentar a innovación educativa nos centros a través de  programas educativos que desenvolvan competencias clave como eixo do currículo e os elementos transversais, nos cales se inclúe a educación en valores. Fundamentalmente o que pretende é a mellora da calidade educativa por medio da innovación, motivación , traballo activo e ser centro de boas prácticas en materia educativa.