Información infantil

Actividades de infantil

NOVO HORARIO ENTREGA EDUCACIÓN INFANTIL

SA

A partir de mañá día 4 de outubro, o horario de entrega de alumnado de E. Infantil será o seguinte:

• Educación Infantil 3 anos: entrega ás 14.10
  • Educación Infantil 4 anos: entrega ás 14.15
  • Educación Infantil 5 anos: entrega ás 14.20

VIDEO ESTIMULACIÓN SENSORIAL

Este curso levouse a cabo o Proxecto “Estimulación Multisensorial” coa implicación das familias, profesorado, Equipo Directivo, Anpa Pedras Brancas e o IES Monte Neme. Con este proxecto o que buscamos foi unha nova forma de aprender e ensinar na que se motiva e inspira ao alumnado. Creamos a aula multisensorial “BULE BULE”, utilizamos novos recursos como as mesas de luz e fomentamos a creatividade e  o descubrimento a través das Instalacións artísticas.

As mesas de luz

Os nenos e as mestras de infatil agradecen as mesas de luz que nos fixeron no IES Monte Neme

RECOLLIDA ALUMNADO DE INFANTIL NO DÍA DE HOXE

Debido as condicións meteorolóxicas a saída do alumnado de infantil será pola porta principal do colexio 10 minutos antes do horario habitual.