Admisión alumnado 2016-2017

Documentos sobre a matrícula do ano 2016/2017

MATRÍCULA PARA O CURSO 2016/17

Todos os alumnos/as de novo ingreso para o curso 2016/17 deben formalizar a matrícula entre o 20 e o 30 de xuño.

Nos arquivos adxuntos poden descargar os impresos necesarios.

RELACION DEFINITIVA DE ALUMNOS ADMITIDOS PARA O CURSO 2016/17

Comunícase que todos os solicitantes de praza para ocurso escolar 2016/17 en todos os niveis de ensino Infantil e Primario obtiveron praza agás aqueles solicitantes para 5º de Educación Infantil por canto non había ningunha praza vacante.

Lémbrase que a formalización da matrícula debe realizarse entre o 20 e o 30 de xuño OBRIGATORIAMENTE

Información sobre o proceso de matrícula para o curso 2016/17

Comunícase a apertura do prazo de admisión de alumnos/as para o curso 2016/17.

No seguinte vínculo pode consultarse a páxina web da Consellería de Educación e Cultura con toda a información necesaria.

Nos arquivos adxuntos pode consultarse toda a información relativa a dito proceso.

No seguinte enlace pode descargarse o modelo de solicitude oficial

Modelo de solicitude (premer)

RELACIÓN DE ADMITIDOS. RESOLUCIÓN COMISIÓN DE ESCOLARIDADE 2014-2015

A Comisión de Escolaridade, reunida o día 26 de maio, baixo a presidencia da Inspectora, Berta Estrada Arias, fae pública a relación de alumnos que non foron admitidos na fase interna (fase  de centros),e  aos que agora  se lles asigna centro.

Recordamos que tódolos alumnos admitidos, tanto na fase previa, coma na Comisión de Escolaridade, deben MATRICULARSE, nos centros repectivos entre o 20 e o 30 de xuño, ámbos inclusive.

CLIKE AQUÍ