MENÚ DECEMBRO

Facendo clic na imaxe pódese consultar o menú do mes de decembro

Comedor escolar

Mañá 21 de novembro COMENZARÁ a funcionar o serizo de COMEDOR con normalidade. Os horarios de saída para o alumnado usuario deste servizo serán os habituais

CLAUSURA DO SERVIZO DE COMEDOR

Comunicámosvos que, por orde da Inspección de Sanidade, vémonos na obriga de  clausurar o servizo de comedor ata novo aviso. Debido ás filtracións de auga e ás obras de reforma integral do centro. Esta dirección instou a todas ás partes implicadas para que se tomen as medidas pertinente coa maior urxencia a fin de arranxar o antes posible esta situación. En canto sexa así, comunicarase de inmediato para reiniciar este servizo.

En consecuencia de dita suspensión todo o alumnado, incluído o de transporte, sairá ás 14:30 ata novo aviso. Non quedan afectadas as actividades extraescolares, que funcionarán con normalidade.

Carballo, 14 de novembro de 2019

O Equipo Directivo,

MENÚ MES DE NOVEMBRO

Facendo clic na imaxe tedes acceso ao menú do mes de novembro