Omitir cursos dispoñíbeis

Cursos dispoñíbeis

O equipo de dinamización da lingua galega presenta as actividades para a Semana das letras galegas
Aula virtual do Seminario de formación Seminario "Ferramentas dixitais para o traballo nas aulas. A PDI" celebrado durante o curso 2012-2013
Curso virtual para o alumnado de 5 anos do CEIP FLAVIA
Escriba un pequeno parágrafo que explique en que consiste o curso de forma concisa e atraente.

RECURSOS:VIDEOS, IMAXES, XOGOS,.... PARA ED. INFANTIL

Recursos Educacón Física
Curso virtual para o alumnado de primeiro de primaria
Curso virtual para o alumnado de 3º B

Recursos para los alumnos de religión y moral católica.

Curso virtual 1º A Primaria
curso virtual para 5º de primaria.
curso virtual para alumnado de 5º primaria
Recursos para a animación á lectura en ed. infantil.

1º nivel
Curso virtual para o alumnado de 3º B de Educación Primaria