Cursos dispoñíbeis

Será o espazo onde se recopilarán os recursos para o OBRADOIRO da HORA DE FALAR.

HORA DE FALAR é o nome que lle daremos a unha actividade sistemática que se desenvolverá nos 3 niveis de Educación Infantil. Similar á Hora de Ler que se desenvolvd en primaria, búscase dispoñer dun tempo fixo no que atendamos á expresión oral.

A mestra de APOIO 1 iniciará en cada clase unha sesión semanal que se completará coa traballo cotiá das mestras titoras de Infantil

Obxectivos: Acadar as competencias básicas en lingua galega
Curso onde se traballa a PSICOMOTRICIDADE para Educación Infantil
María Blanco en Educación Infantil
Este curso créase para dispoñer dun espacio no que amosar que se traballou no CEIP de Figueiroa no PROXECTO DE FORMACIÓN PERMANENTE durante o curso 2012-2013.
CURSO adicado á recopilación de recursos que podemos empregar coas TICs
Curso sobre a AULA VIRTUAL que se desenvolve dentro do PROXECTO DE FORMACIÓN PERMANENTE do CEIP de Figueiroa no curso 2012-2013

O curso está dirixido a alumnos de 2º ciclo de Primaria. Terá como obxectivo a iniciación do alumno no manexo do ordenador a nivel básico.

icono cursoCURSO MOODLE

FERRAMENTAS DE TRABALLO PARA TRABALLAR A ENSINANZA A DISTANCIA

ARASAAC picto de psicomotricidade

PROFE   DE

PSICOMOTRICIDADE

Escriba un pequeno parágrafo que explique en que consiste o curso de forma concisa e atraente.
Educación Musical en 4º de Educación Infantil (3 anos)
Curso creado a partir da proposta da Biblioteca do centro para o PROXECTO INTEGRAL do curso 2012/2013
imaxe_musicaMÚSICA - MÚSICAS
Grupo de Traballo creado no CEIP de Figueiroa durante o curso 2011/2012.
Forman parte deste grupo: Manola (Uvigo), Marita (apoio infantil), Carmucha (4º Ed Infantil), Chus (4º Ed Infantil), Montse (Inglés), Ángeles (Xefa de Estudos e 5º Primaria), Mª José (Secretaria e 3º de Primaria) e María (5º Ed Infantil)

Noticias do sitio

(Ningunha nova foi aínda comentada)