lazo lila

REMATAMOS O CURSO

Achegovos neste artigo un resumo dunha chea de actividades e novidades que vivimos ao longo do terceiro trimestre. Desexolle os meus alumn@s  e a todas as súas familias que disfrutedes todos, un montón, deste verán.

EXCURSIÓN AO PARQUE DE SANTA MARGARITA

Nesta ocasión acompañounos o tempo. Pasamos unha mañá no Parque de Santa Margarita moi pero que moi agradable. Aquí vos deixo unha pequena reportaxe, para que disfrutedes cos vosos pequenos.

EXCURSIÓN AO PARQUE DE SANTA MARGARITA

Hoxe acompañounos o tempo. Disfrutamos do lindo, dun dos parques máis bonitos da cidade. Aquí vos deixo unha pequena reportaxe.

ANIVERSARIOS DE ABRIL

Parabéns Penélope, Roi e Ainhoa. Aquí vos deixo unhas imaxes das celebracións.

CONTACONTOS EN FAMILIA

Elena, a mamá de Mario achegouse ao noso colexio para contarnos un conto. Moitas grazas.

PALACIO DA ÓPERA

Disfrutamos en compañía dos alumn@s do laciño laranxa dunha xornada divertida.

CHEGOU A PRIMAVERA

Levamos unhas semanas con moi bo tempo. Damos a benvida a primavera.

REMATOU O INVERNO

Aprendimos moitas cousiñas do inverno e disfrutamos con una chea de manualidades.

LIBROS INTERACTIVOS DO INVERNO

Os nosos pequenos disfrutaron un montón cos seus lapbook: abrindo ventás, cantando con Nanuk, contando copos, gardando a roupiña no armario...

O ENTROIDO POLO MUNDO

Chegou o día de disfrutar do Entroido. Os nosos alumnos disfrutaron un montón estas semanas coa preparación do desfile e do baile. Pasámolo requeteben. Espero que disfrutedes coas imaxes.

A disfrutar do Entroido!