LISTAXE DEFINITIVA ALUMNADO ADMITIDO

Pola presente infórmase que acaba de ser publicada a listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2023/2024 no CEIP Plurilingüe Vila de Cee

Por protección de datos, esta listaxe só se pode consultar presencialmente no tablón de anuncios do centro (no interior das instalacións do colexio) e tamén a través da aplicación AdmisiónAlumnado, para o que será preciso identificarse coa Chave365 ou con certificado dixital.

En todo caso infórmase que TODO O ALUMNADO QUE PRESENTOU SOLICITUDE FOI ADMITIDO.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2023/2024

Pola presente infórmase que acaba de ser publicada a listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2023/2024 no CEIP Plurilingüe Vila de Cee

Por protección de datos, esta listaxe só se pode consultar presencialmente no tablón de anuncios do centro (no interior das instalacións do colexio) e tamén a través da aplicación AdmisiónAlumnado, para o que será preciso identificarse coa Chave365 ou con certificado dixital.

A partir do día de hoxe ábrese un prazo de cinco días para posibles reclamacións.

ADMISIÓN ALUMNADO

Publicadas as listaxes definitivas para a admisión do alumnado para o curso 2022/2023 no taboleiro da entrada (no interior) do centro. O prazo para formalizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

Admisión prematricula

Dende a secretaría do centro infórmase da publicación no taboeiro de anuncios do centro, dos alumnos admitidos no proceso de prematricula para o ano 2022/2023.

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN

Estimadas familias:

Comunicamos que todo o alumnado que solicitou praza para o vindeiro curso escolar foi admitido ( publicación no taboleiro do centro ).

A formalización de matrícula será do 10 ao 30 de xuño en horario de 10:00 a 13:00 horas.

Atentamente,

O equipo directivo.