benvida

BENVIDOS AO NOVO CURSO

Hola familias!

Este curso 2018/2019 este blog recollerá as novas das clases de 3 anos e a mixta de 4 e 5anos.

Comezamos o curso participando na " I OPEN SCIENCE" de Cambre , unha feira na rúa onde compartimos obradoiros e xogos con chicos e chicas de diferentes países europeos . Unha forma moi divertida de acercarse ao coñecemento científico.

A ESCOLA

Comezamos un novo curso, no blog imosvos informar de todas as novas das clases de Infantil de 5 anos e da clase mixta de 3 e 4 anos.  Benvidos á "ESCOLA".

VISITA DE PATRI

Este venres recibimos unha visita sorpresa:Patri .
A mestra de prácticas ,que compartiu connosco o primeiro trimestre ,botábanos de menos,e nós a ela.

O AREEIRO

Por fin, despois de tanta choiva, un adianto da primavera.Que gañas tiñamos,parecemos formiguiñas!

UN NOVO CURSO

Comezamos un novo curso e queremos presentarnos:

- Infantil 3 anos: María

- Infantil 4 anos: Zaida

- Infantil 5 anos: María Aba

- Apoio. Montse

- Inglés: Carmen

- Relixión: Ana

- Estimulación da Linguaxe: Silvia

- Tamén contamos coa colaboración de dúas mestras de prácticas: Patricia e virginia.

Pronto empezaremos a traballar

Con este blog espero poder ir facendo unha recopilación dos traballos máis interesantes que vaia facendo nas aulas e co alumnado que recibe apoio.

Tamén espero que nos sirva de axuda tanto aos nenos e nenas como as familias, que se poidan implicar no reforzo de certas dificultades, que atopen aquí o material que precisen.

Incluso, co tempo, quen sabe, podería ser un pequeno consultorio.

Un saúdo.

A Mestra de Audición e Linguaxe.