Admisión e Matrícula

admisión e matrícula

ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2020/21

Neste apartado podedes acceder aos documentos e á normativa que regula o proceso.
Reábrese o prazo de admisión do novo alumnado, segundo a Resolución  do 5 de maio de 2020 (DOG do 6 de maio).
O novo prazo para presentación de solicitudes de admisión será o seguinte:
  • Datas: dende o luns 11 de maio ata o luns 18 de maio.
  • Horario de recollida de solicitudes: de 10:00h ata as 13:00h. na secretaría do centro, previa cita (tel.881 880 363).
 Podedes consultar o novo calendario completo premendo AQUÍ.
Ante a situación de emerxencia sanitaria provocada polo COVID-19, para acceder ao centro será obrigatorio o cumprimento das seguintes normas:
-Só poderá acceder unha persoa ao centro por solicitude, sen nenos/as.
-Deberán acudir con mascarilla.
 -As fotocopias necesarias para o proceso serán achegadas polas familias.
NOTA: o centro abre dende o luns 11 de maio para atender o proceso de admisión de alumnado. Para o resto de consultas e trámites utilizar o teléfono ou correo electrónico.

Para máis información acceder ao Portal Educativo da Xunta de Galicia premendo AQUÍ.