You are hereCONCURSO PILABOT

CONCURSO PILABOT

By caloto - Posted on 12 Novembro 2018

Durante este curso escolar, imos participar nun concurso chamado Pilabot. Este concurso consiste en recoller pilas usadas e acumuladores das casas das familias, dos nenos/as do centro escolar,dende os meses de novembro a febreiro.

CARTEL COLOREABLE

Oconcurso busca fomentar a recollida de pilas e acumuladores entre a mocidade, para que asíadquiran un hábito necesario para a protección do medio ambiente, xa que son moi contaminantes, e co avance da tecnoloxía cada vez úsansemáis.

No centro escolar,temosdendehai tempo, un punto para a recollida de pilas, pero gustaríanosdarlle un novo impulso, e por isoanotámonos o concurso.
Pedimos pois, a colaboración de todas as familias. Moitasgrazas.
A continuación, están unha serie de vídeos, xogos, páxinas e unidades didácticas que poden ser de interese, sobre este tema.

VIDEO INFORMACIÓN

INFORMACIÓN XOGO