You are hereVISITA A SOGAMA

VISITA A SOGAMA

By caloto - Posted on 30 Maio 2017

Os alumnos/as de 4º, 5º e 6º de Primaria tivemos a oportunidade de visitar Sogama o día 25 de maio.

Alí, faláronnos e vimos en primeira persoa como funcionaba a xestión do lixo e que pasaba despois de botar a bolsa de lixo o colector.

En Sogama, o que fan é separar o lixo, e só chega o lixo xenérico e os envases lixeiros.

O lixo de envases lixeiros separábano e agrupábano por envases para despois aplastalo e acumulalo en paquetes chamados balas. Estes paquetes Sogama véndeos a outras empresas para que os reciclen.

O lixo xenérico, o que fan con el, é secalo e despois desmenuzalo en anacos pequenos para queimalo e producir electricidade, que despois venden ás empresas.

Alí puidemos comprobar que moitas persoas non separan o lixo xa que vimos os fosos onde os camións e vagóns de trens baleiran as bolsas negras, e puidemos ver: envases, roupa,…

Ademais, puidemos comprobar en primeira persoa as medidas de seguridade que hai que seguir nunha fábrica, se tiñamos claros os conceptos de reducir, reutilizar e reciclar e se sabemos separar os residuos adecuadamente.