CHARLA 061 E ENFERMEIRA

Hoxe luns 29 de abril de 2024 tivemos a sorte de ter con nós a Carla, Elena e Vanesa, profesionais sanitarias que nos deron unha estupenda charla sobre primeiros auxilios. Grazas as súas explicacións e práctica coñecemos máis cousiñas sobre a "RCP", Programa de Alerta Escolar, medicacións como a adrenalina ou os inhaladores, etc.

MULLERES DEPORTISTAS

NUTRICIONISTA: CHARLA PARA AS NOSAS FAMILIAS E VECIÑOS/AS DE A VEIGA

Non o perdas, anótate mañá chamando ao número de teléfono do noso centro educativo.

ADMISIÓN ALUMNADO 4º EDUCACIÓN INFANTIL CURSO 2024-25

Solicitudes de admisión (do 1 ao 20 de marzo) para o alumnado de nova incorporación (4º de Educación Infantil) no vindeiro de curso 2024-24.

Normativa aplicable:
  • Decreto13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato regul

23 DE FEBREIRO: DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

Aquí tedes un vídeo do que preparamos cos nosos pequenos/as sobre o DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO.

MANDANAS DO MECO

FULIÓN XOVES DE COMPADRES