PARTICIPACIÓN NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Xa está publicada a convocatoria para participar no Fondo solidario de libros de texto e solicitar as axudas para material escolar e libros de texto para o curso 2018-2019.

Charla informativa sobre a enfermidade celíaca - maio 2018

O próximo venres 25 de maio, ás 19.00 horas, terá lugar no centro unha charla sobre a enfermidade celíaca e a dieta sen glute.

A charla corre a cargo da delegada de ACEGA en Vigo e está dirixida a toda a comunidade educativa.

LETRAS GALEGAS 2018

O día 16 de maio celebramos no cole o día das letras galegas dedicado a María Victoria Moreno.

Aquí tedes os enlaces para que podades ver as actuacións:

- Actuación especial do grupo Andarela coa profe Belén de 6º B:

- Actuación de Educación Infantil:

FROITAS NA ESCOLA

Participamos no Plan de consumo de froitas frescas na escola, subvencionado polo Fondo Galego de Garantía Agrario da Xunta de Galicia.

Do 21 de maio a 1 de xuño desenvolveráse o 2º período da distribución de froita na escola.

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DE 3º DE PRIMARIA

Seguindo a Resolución do 10 de abril de 2018 (DOG 26 de abril) na que se ditan instruccións para o desenvolvemento da avaliación individualizadad de 3º de primaria nos centros docentes da Comunidade autónoma de Galicia as probas realizaránse os días 23 e 24 de maio.

Patinaxe Freestyle Slalom Vigo - maio 2018

Este mes de maio tivemos no colexio sesións de patinaxe. Participamos no programa da Xunta "Coñece o meu club" e a Escola de Patinaxe Freestyle Slalom Vigo impartiu sesións de patinaxe moi divertidas nas que apredemos moito.

Pasade pola galería para ver as imaxes.

María Victoria Moreno. Día das Letras Galegas 2018

A semana que vén a TVG emitirá dúas pequenas pezas audiovisuais realizadas a partir do conto 'A festa no faiado' e a novela xuvenil 'Anagnórise' para sumarse á homenaxe a María Victoria Moreno no #díadasletrasgalegas.

Pincha na imaxe:

OS MAIOS NA ESCOLA

Durante o mes de maio construiremos un maio na que poderán participar alumnado, familias e mestres. É necesario aportar o material como follas, flores, froitas, ...

Díado libro - abril 2018

Con motivo do día do libro levamos a cabo varias actividades arredor do libro e película do Bosque animado.

Pasade pola galería para ver algunhas fotos.

« Maio 2018 »
LunMarMérXovVenSábDom