Iniciar sesión

Plástica

Os mellores desexos para o Nadal

Sorry, flash is not available.

Facemos unha ra con papel

Como facer unha abella de origami

Facemos con papiroflexia un coello

Dous alumnos premiados pola SGHN

Dous alumnos do CEIP Rebordáns, Lara e Martín Teixeira de 5º EP, gañadores do II CONCURSO ESCOLAR DE DEBUXO da Sociedade Galega de Historia Natural.

Nós tamén creamos " Troco"

Presentación Van Gogh

Van Gogh

Gañadores do I Concurso Escolar de Debuxo "Calendario da Natureza"

A Sociedade Galega de Historia Natural (SGHN) de Pontevedra otorga dous premios ao alumnado participante na  primeira edición do Concurso Escolar de Debuxo son:

• Categoría Inverno: Brais Pereira Álvarez, 6º de primaria do CEIP Rebordáns-Tui.
  • Categoría verán: Diana Barbosa Rodríguez, 6º de primaria do CEIP Rebordáns-Tui.

Dous alumnos do CEIP Rebordáns premiados no concurso de postais de Nadal da Fundación Celta de Vigo e o Corte Inglés

Entregados os premios das tarxetas de Nadal da Fundación Celta de Vigo e O Corte Inglés

Brais Prada González recibe un premio na categoría de 8-11 anos e Óscar González Domínguez de 9 anos recibe o premio á postal máis orixinal, que servirá como tarxeta oficial de felicitación do Celta de Vigo.