Educación Física

Aloiada 2019

Xornada deportiva na Macoca

Alumnado de 5º de primaria, participante na xornada escolar de atletismo na Macoca.

Xornada deportiva de campo a través

O pasado venres, día 16 de novembro, o alumnado de 3º e 4º de primaria, participamos con outros centros nunha xornada deportiva de campo a través no ceip de Guillarei.

Xornada deporte escolar

Sorry, flash is not available.

Unha xornada escolar deportiva co alumnado de Tebra e ademais moi especial porque ademais estreamos unha camisetas que nos regalou a Anpa do noso centro.

Xornada de deporte escolar con centros da comarca

Pavillón renovado

Antes.

Por fin, despois de moitas demandas, no mes de novembro, os operarios do Concello de Tui, repararon e pintaron as gradas do pavillón do colexio.

Xornada de Atletismo en pista

O pasado venres 19 de Febreiro, participamos, con outros colexios da zona, nunha xornada de atletismo en pista.

Fixemos distintas probas:carreira de 60m e de 500m, lanzamento de peso e de vortex, salto de lonxitude e relevos de 4x4.

Participamos todos nas distintas probas e unha vez máis comprobamos o divertido que é facer deporte, sexa cal sexa.

Lucía e Anas                                                                                                   Alex

Lara

Se queredes ver moitas máis fotos dese día podedes visitar a páxina da asociación deportiva que organizou as probas:   agrudebam.es

Campo a través 2015-2016

O día 21 de novembro organizouse na Macoca(Tui) unha proba de campo a través, como xa ven sendo habitual nos últimos anos.

O noso colexio participou nas seguintes categorías:

Benxamín feminino: Leila

Benxamín masculino: David,Denys,Hugo,Jairo,Miguel,Erik e Jose Manuel

Alevín masculino: Martín

Infantil masculino: Marcos

Contamos tamén con Hugo, que foi un gran compañeiro e animador.

Todos volvimos coa nosa medalla.

Encontrámonos con antiguos compañeiros.

Carreira solidaria por Mali

Dinamización Intercentros CEIP nº 2 Tui- CEIP Rebordáns