climantica

Premio climántica: 2010: Un día do meu avó sendo neno.

Premio Climántica 2010: Pensamento dun can

Premio Climantica 2010: Biodiversidade e cambio climántico

O alumnado do Ceip Rebordáns de sexto elaborou este video para o concurso de climántica de 2010 e gañaron o primeiro premio.

Alumnado premiado no III Congreso Climántica

Vídeo do alumnado premiado no III Congreso Climántica celebrado o 19 de xuño en Pontevedra.

Cinco días polas Rías Baixas foi o premio dos 25 estudantes de Primaria premiados no III Congreso Climántica  estudantes de Climántica. O campamento celebrouse no albergue de Albarella entre   os días 24 e 27 de xuño. O vídeo recolle algunhas das actividades de educación ambiental das desenvoltas como xogos, adiviñas, elaboración de pan, visitas e presentación dos contos e dramatizacións de sensibilización ambiental que elaboraron ao longo da estancia.

Pincha aquí para video.

Fotografías entrega dos premios. Pincha aquí

Traballos seleccionados no III Congreso Climántica

III Congreso Climántica celebrado o 19 de xuño de 2010 en Pontevedra.

Traballos seleccionados do alumnado do CEIP Rebordáns. Pincha aquí.

II Congreso Climántica

O CEIP Rebordáns, participou no II Congreso Climántica celebrado o 20 de xuño no Pazo de Congresos de Pontevedra. Neste congreso se presentaron os traballos dos 581 estudantes de Primaria, Secundaria, Bacharelato, Ciclos formativos e Universidade. Os traballos presentados foron elaborados ao longo do curso co obxectivo de sensibilizar a toda a poboación.

Neste Congreso, dúas alumnas de 6º foron  premiadas pola canción " O planeta está en perigo de extinción". O premio consistiu en navegar 5 días (do 25 ao 29 de xuño de 2009) nunha goleta cos 30 estudantes de ESO e Primaria premiados. Nesta viaxe se desenvolveron actividades de coñecemento do medio mariño, de meteoroloxía para a navegación, de estudio do plancto e da flora costeira, de muestreo intermareal, do estudio das artes de pesca, do sector conserveiro, do estudo da paisaxe e da ordenación do territorio

Os traballos presentados foron publicados pola revista Climántica. (podedes velos picando aquí)

Alumnado premiado na goleta na que navegaron durante 5 días.

Alumnas premiadas no II Congreso CLIMÁNTICA

Estas son: Desiree e Melisa, as dúas alumnas de 6º de Primaria gañadoras no II Congreso Climántica da Consellería de Medio Ambiente da Xunta de Galicia.

video climántica