Medio ambiente

O coidado dos bosques

O pasado cinco de Febreiro, viñeron ao colexio de Rebordáns uns gardabosques. Explicáronos moitas cousas, o primeiro falou sobre a biodiversidade (Que é a capacidade que ten a natureza de manterse ela soa.

O segundo, falou sobre os beneficios do bosque. O tema principal era a prevención de incendios, xa que o ano pasado sufrimos uns cantos. Tamén tocaron o tema da contaminación e das aportacións que podemos facer en favor da prevención e coidado dos bosques. Resultou moi interesante.

Alex, Lois e Pablo de 6º EP.

Que son os microplásticos e como nos afectan?

Con este video podemos saber un pouco máis dos microplásticos e das graves consecuencias para os ecosistemas mariños. Tamén podemos aprender a ter un uso responsable para a nosa saúde e para o medioambiente.

Decimales e consumo responsable

Ficha da plataforma educativa de Sogama, na que combina matemáticas e lingua castelá. Está orientada ao alumnado de terceiro ciclo de primaria e céntrase na aprendizaxe dos decimais a través do consumo responsable, a recollida selectiva de lixo e a compostaxe doméstica.

Semana Europea da Prevención de Residuos 2018 - 17 a 25 de Novembro

Sogama participa na Semana Europea da Prevención de Residuos (do 17 ao 25 de novembro de 2018) coa campaña “Reducir para sumar”. Na mesma intégrase un paquete de accións para traballar a redución de residuos en diferentes escenarios e con distintos públicos. É o caso da edición do libro de receitas de cociña con sobras de comida aportadas polo centro penitenciario de Monterroso (Lugo) e bautizado co título “Saboroso reciclaxe, así como a publicación dun manual de boas prácticas orientado á poboación en xeral a fin de que esta introduza a sostibilidade na xestión dos seus refugallos.

Os plásticos de usar e tirar quedarán prohibidos en Europa a partir do 2021

Os vasos, pratos, culleres,garfos, bastonciños de algodón,... quedarán prohibidos na Unión Europea a partir do 2021.

Podes ampliar a información clicando no enlace:   La Voz de Galicia. 25 de outubro de 2018

Sin Contaminación Por plástico

Temos que frear o consumo de plásticos porque ademais de contaminar penetran nos nosos corpos en forma de microplásticos. E precisamente esta necesidade é a que se presenta en 2018 como lema do Dia Mundial do Medio Ambiente.

Cada ano vértense nos océanos 8 millóns de toneladas de plástico, o que ameaza a vida marina e humana, e destrue os ecosistemas naturais.  As noticias da morte de animais por culpa do plástico son cada vez máis frecuentes.

Día Mundial da RECICLAXE

A celebración do Día das Letras Galegas adquire o seu lado máis ambiental ao coincidir precisamente coa conmemoración do Día Internacional da Reciclaxe.

Separar para reciclar, separar para dar unha nova vida, un xesto sinxelo pero de incuestionable valor e utilidade para todos. Porque contribuír á reciclaxe significa contribuír a edificar un mundo mellor, unha tarefa na que as verbas adquiren todo o seu esplendor cando van acompañadas por obras e feitos.

Aprendemos a reducir o desperdicio alimentario no fogar

Comer si, tirar non!!!: Campaña promovida por Sogama e orientada a reducir o desperdicio alimentario no fogar. Un terzo dos alimentos que se producen no mundo para o consumo humano acaban desperdiciados, dando lugar a un problema con serias consecuencias ambientais, económicas e sociais

CLICA NA IMAXE E XOGA

Día Mundial Da Auga

Desde 1993, cada 22 de marzo conmemórase o Día Mundial da Auga. O obxectivo é promover o uso razoable deste recurso e concienciar sobre os problemas que viven numerosas rexións do planeta pola escaseza de auga.

A auga é un elemento esencial do desenvolvemento sustentable. Os recursos hídricos xogan un papel crave na redución da pobreza, o crecemento económico e a sustentabilidade ambiental.

Facendo uso das novas tecnoloxías, o alumnado pode traballar co " escornabot"  as formas de aforro deste recurso imprescindible para a vida no planeta.

21 de marzo, día Internacional dos Bosques 2018

Los bosques y los árboles nos suministran alimentos y nos protegen, proporcionan aire puro y agua limpia, salvaguardan la biodiversidad y actúan como un amortiguador contra el cambio climático. Asimismo, ofrecen alimentos, vivienda y empleo a muchas personas. Nos corresponde a nosotros, a su vez, mantener y proteger nuestros bosques ─ nuestro futuro está en juego.

http://www.fao.org/forestry/internati... More people live in cities than ever before and by 2050, 6 billion people or as much as 70% of the global population is expected to live in urban areas. But rapid urbanization does not need to result in polluted urban sprawl. Trees and urban forests can make our cities greener, healthier and happier places to live by cooling the air, filtering out harmful pollutants and mitigating the effects of climate change. http://www.fao.org/international-day-of-forests/en/