Plástica, Música, Educación artística

30 de xaneiro. DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E A PAZ

VIDEO NADAL 2020

Rematamos xa o 1º trimestre deste curso tan complicado.

Non queremos rematar o trimestre sen agradecer a colaboración e o apoio que nos brindáchedes dende o primeiro día do curso. Os vosos fillos/as levan a nosa admiración pola capacidade de adaptación que amosaron, e vós o noso agradecemento pola responsabilidade que, sen dúbida, permitiu que ata o de agora non se dera ningún contaxio no noso centro.

Pola nosa conta, seguiremos a traballar para facer do colexio un lugar no que as medidas de seguridade sexan unha prioridade. Vémonos o día 8 de xaneiro.

Unha aperta e saúde.

Marea de gente con pictogramas

Cancion de Macaco. Adaptada . Pictogramas Sergio Palau. Arasaac. Para todos , somos iguais pero diferentes. 3 de Decembro Dia da diversidade funcional.

programa de radio 9-11-2017

Programa de radio día 3-11-2017

MP3

Os mellores desexos para o Nadal

Sorry, flash is not available.

Facemos unha ra con papel

Como facer unha abella de origami

Facemos con papiroflexia un coello

Dous alumnos premiados pola SGHN

Dous alumnos do CEIP Rebordáns, Lara e Martín Teixeira de 5º EP, gañadores do II CONCURSO ESCOLAR DE DEBUXO da Sociedade Galega de Historia Natural.