Plástica, Música, Educación artística

VIDEO NADAL 2020

Rematamos xa o 1º trimestre deste curso tan complicado.

Non queremos rematar o trimestre sen agradecer a colaboración e o apoio que nos brindáchedes dende o primeiro día do curso. Os vosos fillos/as levan a nosa admiración pola capacidade de adaptación que amosaron, e vós o noso agradecemento pola responsabilidade que, sen dúbida, permitiu que ata o de agora non se dera ningún contaxio no noso centro.

Pola nosa conta, seguiremos a traballar para facer do colexio un lugar no que as medidas de seguridade sexan unha prioridade. Vémonos o día 8 de xaneiro.

Unha aperta e saúde.

Marea de gente con pictogramas

Cancion de Macaco. Adaptada . Pictogramas Sergio Palau. Arasaac. Para todos , somos iguais pero diferentes. 3 de Decembro Dia da diversidade funcional.

Os mellores desexos para o Nadal

Sorry, flash is not available.

Dous alumnos premiados pola SGHN

Dous alumnos do CEIP Rebordáns, Lara e Martín Teixeira de 5º EP, gañadores do II CONCURSO ESCOLAR DE DEBUXO da Sociedade Galega de Historia Natural.