Animación á lectura

" Biblioteca escolar, viveiro de cidadanía"

A Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, seguindo a súa dinámica de difusión das posibilidades que ofrece a biblioteca escolar ao conxunto da comunidade educativa, dá a coñecer o lema que propón ás bibliotecas escolares galegas para o presente curso 2019/2020: "Biblioteca escolar, viveiro de cidadanía". Nesta ocasión é o ilustrador Óscar Villán quen interpreta o lema e nos ofrece unha imaxe múltiple e evocadora de diversas situacións que unha biblioteca escolar pode facilitar.

Día do Libro Infantil e xuvenil

Coma en anos anteriores, o IbbY (International board on books for young people) chama á conmemoración do Día Internacional do Libro Infantil o día 2 de abril,  data  de nacemento  de Hans Christian Andersen. A responsabilidade do cartel e o díptico deste ano 2019 correspondeulle a Lituania.A autoría do texto e a ilustración son de Kestius Kasparavicius, quen titula a súa mensaxe: Os libros fannos acougar.

Novembro, Mes da Ciencia en Galego

O Manifesto deste ano 2018 ,para o mes da ciencia en galego, está asinado por  Luis Navarro.Profesor titular de Bioloxía da Universidade de Vigo que ten frases lapidarias coma esta :

"Para ser libre mediante a cultura, igual ca para facer boa ciencia, hai que ler".

Dende a biblioteca do centro, animamos a toda a comunidade educativa a consultar todo o material relacionado coa ciencia que forma parte do fondo documental.

Ciencia na biblioteca

Tepo chega ás aulas !

Nos primeiros días do mes de outubro, chegaron ás clases as maletas viaxeiras. Chegaron cargadas cunha selección de títulos emprestados dende a biblioteca do centro, para formar parte da biblioteca de aula de cada titoría.

A maleta chega a aula de 5º Infantil e leva unha carta de Tepo

O alumnado de  3º EP xa cos libros que chegaron na maleta.