Animación á lectura

Elixe un título e ... mergúllate na lectura

Con este enlace podedes viaxar, rir, chorar... con historias que teñen un poder máxico. Elixe un libro (clica nel) e mergúllate na lectura sen necesidade de estar fisicamente na biblioteca.

Letras Galegas 2020

Este ano a Real Academia Galega decidiu dedicar este día, tan sinalado para todos os galegos e galegas , á figura de Ricardo Carvalho Calero.

Ricardo Carvalho Calero naceu en Ferrol en 1910 e faleceu en 1990 en Santiago de Compostela. Sobresaíu como historiador da literatura, crítico literario, filólogo e escritor, e dedicou a súa vida a dignificar o idioma e a cultura galegas.

Como este ano non podemos celebrar no colexio a "Semana das Letras",  os propoñemos, xunto co Equipo de Dinamización, estes enlaces onde podedes realizar múltiples actividades para coñecer mellor a figura de Ricardo Carvalho Calero.

E para rematar este divertido xogo , para poder entrar na casa terás que atopar a chave.

Recursos con moita LIX para quedar na casa

Coa intención de apoiar ás familias neste momento no que os nenos e nenas están nas casas sen poder saír GALIX ( Asociación Galega do Libro Infantil e Xuvenil) ofrécenos, nesta entrada, unha relación do material que se está a xerar solidariamente na rede arredor da LIX.

23 de Abril, Día Do Libro

Este ano celebramos o Día do Libro dunha forma especial, ainda que estemos na casa os libros nos acompañan con historias que teñen un poder máxico: nos fan rir, chorar, viaxar...Podemos usar o poder da lectura para combatir o illamento.

O escritor, xornalista e divulgador da cultura de Galicia, Manuel Gago creou un texto centrándose nas potencialidades do libro e da lectura

"Cada libro que lemos queda gardado no noso peito como semente, paxaro ou xabarín"

Aproveitade estes días para ler o voso libro preferido !

Lecturas para quedar na casa

Lectores, como pasades estes días nos que hai que estar na

casa?

Para viaxar e vivir aventuras neste tempo ,deixamos estes

enlaces que autores  e editoriais abriron á comunidade

educativa :

Nos vos esquezades de ter un momento para a lectura,sós ou

coas persoas que están na casa. Buscade un sitio agradable,

ben iluminado e...

Disfrutade coa lectura !

Axiña nos volvemos a ver no cole e na biblioteca.

Todo vai saír ben !

Día do Libro Infantil e Xuvenil, 2 de abril

O  2 de abril celébrase o Día do Libro infantil e xuvenil, data en honor a Hans Christian Andersen (que naceu nesta mesma data no ano 1805), creador de contos para nenos e nenas como "O patiño feo", "A sirenita" ou "O soldadiño de chumbo".

Entras na nosa biblioteca e atopas tantos libros que che invitan a viaxar! No día de hoxe, a pesar de que non teñamos  colexio, e teñamos que quedar na casa , podes coller o teu libro favorito e facer un debuxo, tamén podedes facer unha foto. Cando voltemos ao cole, seguro que Tepo recibirá todos os vosos debuxos e faremos un libro .

Tepo vos manda ánimo¡

Día Internacional da Muller e Nena na Ciencia

Esta é unha data que cada ano se traballa no centro cara a paliar a brecha de xénero nos sectores STEAM.

Aos postos de maior prestixio chegan menos do 26% das científicas e a tasa de éxito das investigadoras que solicitan proxectos de investigación é inferior a  dos homes.

En decembro de 2015, a ONU proclamou o 11 de febreiro "Día Internacional da Muller e Nena na Ciencia"  co obxectivo de romper as barreiras que encuentran as mulleres e as neas no ámbito científico.

" Biblioteca escolar, viveiro de cidadanía"

A Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, seguindo a súa dinámica de difusión das posibilidades que ofrece a biblioteca escolar ao conxunto da comunidade educativa, dá a coñecer o lema que propón ás bibliotecas escolares galegas para o presente curso 2019/2020: "Biblioteca escolar, viveiro de cidadanía". Nesta ocasión é o ilustrador Óscar Villán quen interpreta o lema e nos ofrece unha imaxe múltiple e evocadora de diversas situacións que unha biblioteca escolar pode facilitar.

Día do Libro Infantil e xuvenil

Coma en anos anteriores, o IbbY (International board on books for young people) chama á conmemoración do Día Internacional do Libro Infantil o día 2 de abril,  data  de nacemento  de Hans Christian Andersen. A responsabilidade do cartel e o díptico deste ano 2019 correspondeulle a Lituania.A autoría do texto e a ilustración son de Kestius Kasparavicius, quen titula a súa mensaxe: Os libros fannos acougar.