laboratorio

Experimentando coa luz

O alumnado de 6º , como  práctica de laboratorio, experimentou coas propiedades da luz.

As imaxes mostran o espectro de colores producido por un CD , previamente manipulado polo alumnado, iluminado pola luz branca dunha lanterna.

Observando células

Dentro da área de Ciencias da Natureza , os alumnos e alumnas de 5º realizan ao longo do curso actividades de laboratorio.

Unha das practicas ten como obxectivo a observación de células da epiderme de cebola.O alumnado manexa o microscopio e observa a preparación .

Investigando no laboratorio

O alumnado de 6º de EP está a realizar unha  práctica de laboratorio  para calcular de forma experimental a densidade dun corpo.

O obxectivo é calcular o volume e a masa dun sólido pequeno,utilizando balanza e probeta.