biblioteca de aula

Bibliotecas de aula

Iniciamos un novo curso e con el unha chea de aventuras , misterios , fábulas, adiviñas ...chegan ás aulas dende a Biblioteca .

O alumnado de Primeiro xa está a ler os libros que pode escoller na ...

BIBLIOTECA   DE     AULA .

NOVO CURSO, NOVA AVENTURA

Ola son Tepo! Despois deste fantástico verán, comezamos unha nova aventura da man dos personaxes dos libros que atoparedes na nosa biblioteca.

Durante a semana pasada a miña maleta percorreu as vosas clases cunha morea de libros para formar as distintas bibliotecas de aula. Desexo que estas páxinas cheas de  imaxinación, humor, fantasía, maxia,... permítanvos disfrutar e pasar un bo rato.

Estade atentos! Pronto comezará unha nova edición do concursiño "Tepo quere saber...". Ánimo e participade!