Actividades extraescolares 18-19

BALOMÁN

PATINAXE

Eliminación de barreiras arquitéctonicas

Nova publicada en Faro de Vigo o 9 de febreiro sobre as demandas do CEIP Rebordáns ao Concello de Tui e a Xefatura Territorial.

Por otra parte, Milagros González expondrá al xefe territorial de Educación, César Pérez Ares, en la reunión prevista para el día 19 de febrero, la necesidad de instalar un elevador en cada uno de los colegios públicos de Guillarei y Rebordáns, destinados a escolares con falta de movilidad. "Es necesario darles facilidades para que hagan su vida, día a día", indica. Pone como ejemplo la actuación en el colegio Número 1 de Tui, con silla elevadora colocada en el pasamanos. Una prioridad para la concejala es la eliminación de barreras arquitectónicas. En este sentido, solicitará a Educación la construcción de rampas de acceso en el colegio de Rebordáns. Un ejemplo del problema es que para acceder al pabellón deportivo del colegio solo hay escaleras.

Fonte: Faro de Vigo, 9 de febreiro de 2018

No Magosto castañas e sen medos

Nas actividades para celebrar o Samaín, o alumnado ademais de facer unhas portadas terroríficas para elaborar un libro conxunto. Tamén contaron e nuns papeliños os seus medos que botaron na "caixa dos quitamedos".

Na festa do Magosto, collemos todos os papeliños da " caixa dos quitamedos" e botámolos na fogueira onde se estaban asando as castañas que comemos durante o recreo.

Papá Noel visita o Colexio

Papá Noel visita ao alumnado polas clases e entrégalles a carta que terán que escribir aos Reis Magos.

Os participantes de MASTER CHEF de Rebordáns

A receita da semana: Pastas de té

A receita da semana (4/12/13) Sanwich

A receita da semana: filloas recheas de crema e nata

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Comezaron as actividades extraescolares!!

Este curso iniciouse un taller de Inglés,unha actividade de Contacontos e un obradoiro de Cociña.

Este é o alumnado que participa no obradoiro de cociña.

Cando remate o curso serán grandes cociñeiros/as!!

Teatro de nais e pais

Na Semana Cultural das Letras Galegas,  un grupo de nais e pais representaron a obra" A voda do rato". Esta participación das familias  nas actividades que se desenvolven no centro teñen gran importancia porque favorecen as relacións e a vida escolar.