O ALUMNADO DE 6º EMPREGA OS LIBROS DIXITAIS NA AULA ABALAR

Este curso os catorce alumnos e alumnas de 6º xa non cargan nas súas mochilas con seis  pesados  libros de texto , estes foron sustituídos por  libros dixitais .

Para abrir o libro o alumnado  so ten que coller o seu netbook , ferramenta que lle  abre un montón de posibilidades: consulta, estudo, búsqueda de información, realización de actividades...

Outro dos elementos da aula abalar é o PDI  ou encerado interactivo que permite manipular  todas as aplicacións do ordenador , a tinta dixital actívase cun simple toque do marcador ou cos dedos para facer anotacións sobre imaxes, textos, presentacións ou vídeos.Ademais, o seu Software Interactivo SMART Notebook, permite a consulta de páxinas web e animacións.

O alumnado nunha clase da área de coñecemento do medio