blogue de_tepo

Semana das ciencias

Actividades programadas coas actividades da Semana das Ciencias no CEIP Rebordáns

Semana da Ciencia cos escornabots

Obradoiro de robótica on PhotoPeach

Entroidobot en Rebordáns

Despois dun traballo de investigación na Biblioteca e na clase descubrimos o entroido de Galicia xogando co noso Escorni.

Sorry, flash is not available.

O Barrio esconabótico de Xian

Sorry, flash is not available.

Montaxe dun escornabot

XVII Salón do Libro de Pontevedra: "Canta bichería!"

XVII Salón do Libro: "Canta bichería!"

do 01 de abril - 23 de abril en Pontevedra

Os animais serán os protagonistas deste 17º Salón do Libro: domésticos, salvaxes, polares, nocturnos, acuáticos. Formigas, osos, cans e paxaros. De todas as partes do mundo, dos ecosistemas coñecidos e por coñecer. Reais, fantásticos!!

Todos eles teñen cabida no Salón do Libro, que terá lugar no Pazo da Cultura entre o 1 e o 23 de abril de 2016.

Podes ampliar a información, picando no seguinte enlace:

150 anos con Alicia

A clásica historia de Lewis Carroll chamada "Alicia en el país de las maravillas" cumpre xa 150 anos.

Este relato creouse cando non sabía que conto contarlle as fillas dun amigo seu e inventouno ...nunha soa tarde!

Este autor británico,diácono anglicano, matemático,fotógrafo e escritor tiña unha imaxinación desbordante.

A fabulosa,marabillosa e fantástica historia de Alicia ten personaxes sorprendentes como un coello branco preocupado co

tempo, unha malvada raíña de corazóns, o sorrinte gato de Cheshire, o perturbado Sombrereiro Loco, etc.

Se non o fixestes aínda, tédela que ler .É imprescindible!

Adrián e Marcos de 6º

Comeza o novo curso escolar

Un novo curso e o comezamos cunha gran festa: O décimo aniversario da nosa mascota, dun clásico do noso colexio...TEPO! Quixémolo celebrar por tódo o alto e así foi.

Fixemos unha gran festa,cun montón de actos na biblioteca do cole.

Os profes decorárona toda con globos e moitas cousas máis para homenaxealo.

Empezamos o acto algúns alumnos de 6º representando unha obra de teatro moi bonita titulada “O rublo ben gañado”, que era unha obra rusa moi fermosa. Deseguido os profesores fixeron unha obra de monicreques moi divertida, pero era para os pequenos do cole. Por último, presentando o novo mensaxeiro de Tepo, Manuel, démoslle os parabéns a Tepo cunha tarta chea de Chupachups para todos os nenos e nenas.Tamén o felicitamos soprando as velas no seu lugar e cantándolle.

Así foi un día moi divertido para nós e para o noso querido Tepo.

Autora: Sheila 6º EP