Proxectos

Votación de Xornada Única 2011-12

Queremos lembrar ás familias que o XOVES 26 de MAIO de 2011 poderedes exercer o voso dereito a voto para saber se queredes xornada única o curso que vén para o noso cole.

Ben sabedes que durante grande parte deste curso a Comisión de Xornada Única (composta polo profesorado, familias de alumnos e membros do Concello) desenvolveu un proxecto que conta o respaldo do Claustro de mestres e do Consello Escolar.

Proxecto Xornada única

Presentamos o documento final que elaborou a Comisión da Xornada única do Ceip de Pedrouzos incluíndo suxerencias aportadas por toda a comunidade escolar.

Prema na imaxe para acceder ao borrador do proxecto

Tríptico informativo - Resumo proxecto

Xuntamos tríptico informativo como resumo do borrador do proxecto de Xornada única proposto para o Ceip de Pedrouzos para o próximo curso 2011/12.

Prema sobre a imaxe para ver o documento.