LISTAXE DEFINITIVO FONDO DE LIBROS 2019/20

Rematados os prazos correspondentes publicamos a listaxe definitiva das axudas na participación do fondo solidario de libros de texto convocadas na Orde do 3 de maio de 2019. Estas axudas corresponden ao alumnado de 3º e 4º de primaria.

Ao alumnado que aparece nas listaxes entregaráselles ao comezo de curso os libros asignados. O caderno de traballo de inglés, música e comprensión lectora, deberán compralo ao non estar no fondo de libros.

LIBROS_19-20.pdf151.03 KB
LISTADO DEFINITIVO FONDO DE LIBROS.pdf164.83 KB