Venres Xaneiro 25, 2019
Start: 25/01/2019 10:23

Este venres comezamos cos menús internacionais. O continente elexido é Asia:

1º prato: Arroz tres delicias

2º prato: Polo á laranxa

Sobremesa: Platano fritido.

Bo proveito!!!!

Xoves Febreiro 07, 2019
Start: 07/02/2019 11:02

O alumnado de Educación Infantil acudirán a este expectáculo na fundación ABANCA, hora: 12:00 h.

BURBULLAS DE PAPEL

Gañadora do Premio ao mellor expectáculo familiar 2014 na Feira de teatro de Castela e León. Este espectáculo sen palabras combina a danza, a música e a interacción multimedia, creando unha proposta visual e plástica que xoga dende a imaxinación do neno para ir ao mundo fantástico. Roger, un trompetista namorado das burbullas, coñece a unha fada que lle axudará a conseguir o seu obxectivo, devolverlle as ganas de xogar, rir, imaxinar e bailar a todo o mundo.

Martes Febreiro 19, 2019
Start: 19/02/2019 21:21

O alumnado de 3º de Primaria visitará:

Lanzamento do globosonda, visita ás dependencias e conferencia sobre Meteoroloxía e aparellos meteorolóxicos

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Visita guiada con obradoiros

Xoves Febreiro 21, 2019
Start: 21/02/2019 10:25

Museo do Pobo galego

Alumnado de 4º B infantil: As raposadas co neno Antonio Fraguas

Espectáculo de contos de tradición oral con obxectos e monicreques que nos levará polo museo da mán da narradora Raquel Queizás

Alumnado de 5º B e 6º B de infantil: Xogos bailados

A través dun xogo de roda que leva asociado coreografía e cantigas, os cativos e cativas poden facer o seu primeiro achegamento ao Museo do Pobo Galego.