DÍA DA INFANCIA_2019

No noso colexio traballamos esta semana os Dereitos da infancia, porque é importante que o noso alumnado tome conciencia dos seus dereitos e da importancia que estes teñen para o seu futuro.

Cada titoría, despois de repasalos todos, centrouse nun dos dereitos para ilustralo e colaborar no mural colectivo, que se colocou na entrada do centro.

Durante esta semana, tamén participamos nas actividades ofertadas polo Concello de Arzúa; unha serie de espectáculos dirixidos ás rapazas e rapaces de Infantil e Primaria.

Deste xeito, as nenas e nenos de E.Infantil foron ver o luns, 18 de novembro a obra "Gatuxo" de Magín Blanco.

O alumnado de 1º, 2º e 3º de E. Primaria foi o martes, 19 de novembro desfrutar do espectáculo "Umm!" de Teatro Avento.

E, os maiores do colexio foron ver a obra "Nómades" de Xarope Tulú.

Grazas por contar un ano máis connosco!!