SEMANA DA PRENSA

Hoxe en día non sorprende ver aos alumnos e alumnas lendo ou traballando cos xornais nas aulas. Lendo, analizando, reflexionando e aprendendo a sociedade que nos rodea. Empregando o xornal, en definitiva, como unha ferramenta didáctica coa que podemos traballar na aula.

A nivel aula realizamos diferentes actividades para traballar e aprender máis sobre a prensa.

Ademais, pedimos exemplares a "La Voz de Galicia" cos que poidemos traballar nas aulas. Aprendemos as partes principais dos xornais, seccións, compoñentes dunha noticia...

Tendo en conta que esa semana, ademais de traballar coa prensa, estabamos a traballar o tema da Muller Traballadora, aproveitamos as dúas actividades para elaborar unha actividade común. Elaboramos o noso propio xornal que leva por título "Pioneiras". Deste xeito, aproveitando a información das mulleres galegas que estivemos traballando, elaboramos noticias e con elas confeccionamos o mural común. Así de bonito quedou: