« Septembro 2019 »

PRIMEIRO TRIMESTRE

O presente curso continuamos realizando actividades en relación coa natureza e os cultivos. O 14 de novembro realizamos un obradoiro de Micoloxía que permitiu coñecer, recoñecer e cultivar diferentes cogomelos.

Chegou o SAMAÍN, e o 31 de outubro. fixemos diferentes tarefas: lectura dun conto terrorífico feito nas aulas, decoración do centro, creación de cabazas para exposición, obradoiro de manualidades dun marcapáxinas e fixemos unha queima de medos,...para botalos fóra e desfacernos deles!!

O 9 de novembro, celebramos o Magosto. Degustamos as castañas asadas, fixemos xogos moi divertidos e obradoiro de xoguetes!

O 25N realizamos actividades en relación ao Dia contra a violencia de xénero, que xa puxemos na páxina principal, pois é fundamental, dar a visibilidade e importancia que se merece dito tema. Realizamos un video e un Obradoiro de chapas cos seus propios lemas. Ademais, os mais maiores, 5º/6º realizaron un obradoiro da Cruz Vermella contra o acoso escolar. Dende a escola unímonos ao TOLERANCIA CERO ANTE CALQUERA TIPO DE VIOLENCIA!

Fixemos unha saída ao Centro do Gravado e ao centro de día de Artes.

No museo aprendemos da man da artista da exposición como se crean as súas obras, que materiais empregan, que ferramentas,....

Ademais, visitamos o centro de día onde o alumnado adicou unhas cancións propias do nadal aos usuarios do centro. Cabe dicir, que o alumnado se esforzou en que todo saíse segundo o previsto. Destacar, que para todos, foi un momento moi emotivo.

Rematamos o primeiro trimestre, co tema co que o comezamos, pois tivemos boa colleita  de cogomelos, polo que se decidiu, realizar unha deliciosa receita e conservalos, para poder degustalos cando menos se espere.