ADMISIÓN DO ALUMNADO 2017/18

Publicación da listaxe definitiva  Antes do 15 de maio
Formalización de matrícula  Do 20 ao 30  de xuño

Reserva de praza: Do 1 ao 15 de febreiro

• Para o alumnado de 6º de Primaria do noso centro. Estamos adscritos ao IES Ribeira do Louro.
  • As familias poderán cumprimentar as solicitudes enviadas polo centro ou a través da aplicación:

No menú: Solicitudes - Solicitudes de reserva - Crear solicitude de reserva.

• O xustificante desta solicitude deberá presentarse na secretaría do noso centro.
  • O almunado actualmente matriculado no centro ten asegurada a praza no centro adscrito para o próximo curso.
  • As familias que decidan enviar os seus fillos/as a outros IES, deberán entregar esta solicitude no centro que elexiron.

Solicitude de admisión: Do 1 ao 20 de marzo

• Para o alumnado que non está actualmente matriculado no centro. É dicir, novas matrículas para o curso 2017/18.
  • As familias poderán cumprimentar esta solicitude de xeito manual ( recollendo o impreso na secretaría do centro) ou entregar a copia xa cuberta telemáticamente debidamente asinada polos dous proxenitores.
  • Cando entreguen a solicitude de praza, faráselle entrega da documentación que deberán traer para a formalización da matrícula que se realizará entre o 20 e o 30 de xuño.

blog | by Dr. Radut