Escolares - Sub Categories

ACROSPORT 2016

ACROSPORT

Actividade realizada na clase de Educación Fisica cos nenos de 1º a 6º de Primaria.

Aquí vos queda a montaxe que fixo o profe Isaac.

Así crea o universo o artista Tono Carbajo

Os días 22 e 23 de outubro tivemos a sorte de recibir no noso cole ao gran artista plástico Tono Carbajo.
Os nenos e nenas de 5º e 6º aprenderon cómo as variadas formas xeométricas do Universo inspiran aos artistas no seu traballo.

E logo foron eles mesmos os que pintaron uns murais colectivos utilizando roupa vella. Quedaron super bonitos! Sen dúbida unha actividade moi motivadora para todos/as!

O mural colectivo de 5º

O mural colectivo de 6º

Protexendo o camiño

O día 25 de setembro recibimos no cole a actividade "Protexendo o Camiño", da man de Turismo de Galicia.

Participaron os rapaces e rapazas de Educación Infantil, 1º e 2º de Primaria. Poideron coñecer datos sobre as rutas xacobeas, escoitar un relato sobre o camiño, protagonizado por Iago e Peregrina, para rematar debuxando eles mesmos a un peregrino guiados por Carlos, o debuxante.

Para saber máis da actividade pulsade  AQUÍ

En Galego por...

Este é o vídeo que fixeron os nenos e nenas de 6º en defensa da nosa lingua.

Video: "En Galego por..."

Visita ás Canteiras - Traballo dos alumnos de 5º e 6º

Este curso os alumnos de 5º e 6º realizaron un traballo sobre as canteiras, aqui tedes unha mostra do seu traballo.

Visita ás Canteiras - Traballo dos alumnos de 5º e 6º

Actividades Porrigalia Marzo 2015 - Alumnos de 3º

Actividades de 2º Nivel de Educación Primaria Curso 2014-2015

Estas son as actividades que estamos a desenrolar neste curso 2014-2015.

Fai clic no ou no título darriba para acceder ao Libro de Actividades do curso.

Logo poderás desprazarte por cada un dos capítulos deste libro. Non tés máis que facer clic en cada un deles.

Actividades Educación Infantil 2014-2015

Estas son as actividades que estamos a desenrolar neste curso 2014-2015.

Fai clic no ou no título darriba para acceder ao Libro de Actividades do curso.