Queridas nenas e nenos. Como sabedes xa queda pouco para rematar o curso.

Xa non tedes que enviarme máis tarefas. As que vos propoño nun documento adxunto son voluntarias , é dicir, facédeas se queredes.

Pero iso si, xogade moito, correde polo campo e paseade sempre que podades.

E lavade moitas veces as mans.

Bótovos moito de menos. espero poder vervos moi pronto.

Unha aperta grande, grande

Laberinto de canicas

Queridas nenas e nenos.

Encesta pelota

Queridas nenas e nenos. Esta semana do 25 ao 29 de maio, vouvos propoñer realizar unha botella encesta pelotas, de xeito que outra persoa vos tira unha pelota e vos tedes que lograr metela dentro da botella.

Con esta actividad, conseguiredes mellorar a coordinación visomotriz e as recepcións.

Se as vosas familias volo permiten, enviádeme unha foto ou un video de como vos quedou esta tarefa ao correo chus.barral@edu.xunta.gal

Envíovos as instruccións nun documento adxunto.

Tarefa de educación física.

Ola chicas e chicos. Mándovos outra tarefa para a próxima semana do 18 ao 22 de maio.

Enviádema por can scaner se podedes e así xa vola corrixo on line.

déixovos un adxunto.

Xogamos á comba.

Queridas alumnas e alumnos: Nesta semana do 11 ao 15 de maio, imos xogar á comba saltando , claro. Gracias a iso,  melloraremos a coordinación.

Primeiro ides facer a vosa comba personalizada. Utilizaredes bolsas de basura.

Para ver o video de como se fai, premede no seguinte enlace.

Se as vosas familias vos deixan, debedes mandarme unha fotiño de como vos quedou.

Unha vez construída a comba, tedes que dar mínimo 10 saltos seguidos. Así que practicade...

Se vos deixan mandádeme un video saltando.  Podedes facelo ao correo chus.barral@edu.xunta.gal

Espero que vos guste esta actividade.

Xogamos na rúa

Para esta semana  do 4  ao 10 de maio, propóñovos que me debuxedes e me coloreedes o xogo que máis vos gustara de tódolos que xogastes o primeiro dia que saístes. Contádeme tamén como se chama o xogo. E explicádeme como se xoga.

Mandádema ao correo chus.barral@edu.xunta.es

Iniciación ao ioga

Queridos nenos e nenas: Espero que sigades todas e todos moi ben. Agora aínda millor porque podedes saír á rúa.

Mándovos para traballar esta semana do 27 de abril ao 3 de maio, un video de ioga.

Para velo premede no seguinte enlace.

Facede os exercicios como se vos indica; polo menos 2 dias na semana e despois xogade.

Se ás vosas familias o consideran oportuno, enviádeme fotos ou video ao correo chus.barral@edu.xunta.gal como xa vides facendo algúns.

Así poderei valorar o voso traballo.

Unha aperta e ata pronto.

Actividades Educación Física.

queridas nenas e nenos. Mándovos un video para que fagades exercicio na casa, acompañados por alguén das vosas familias. Premede no seguinte enlace

Debedes repetir os exercicios do video 2 veces cada un dos dias desta semana,  que tedes educación física e logo se vos é posible xogar un pouco.

Se lles parece ben as vosas familias, podedes mandarme foto ou video facendo os exercicios a chus.barral@edu.xunta.gal para que poda ver o ben que o facedes.

Se non lles parece adecuado enviarmos, non pasa nada, non vos preocupedes.

Espero que disfrutedes moito movénvodos.

Biquiños.

xogos para traballar motricidade fina e grosa na area de Educación Física.

Que tal chicas e chicos?

Deixovos un video no enlace seguite.

Mirádeo fixándovos moito, xa que dentro duns dias vouvos propoñer actividades sobre o mesmo.