Queridas nenas e nenos. Como sabedes xa queda pouco para rematar o curso.

Xa non tedes que enviarme máis tarefas. As que vos propoño nun documento adxunto son voluntarias , é dicir, facédeas se queredes.

Pero iso si, xogade moito, correde polo campo e paseade sempre que podades.

E lavade moitas veces as mans.

Bótovos moito de menos. espero poder vervos moi pronto.

Unha aperta grande, grande.

Laberinto de canicas

queridas nenas e nenos.

Laberinto de canicas

Queridas nenas e nenos.

Esta actividade é a última da que vos vou avaliar durante este curso, ainda que vos seguirei recomendando tarefas.

A ver se vos gusta a desta semana.

Vai explicada nun documento adxunto.

Enviádema ao correo de sempre. Unha aperta.

Encesta pelota

Ola chicas e chicos. Esta semana do 25 ao 29 de maio, propóñovos constuir un encesta pelotas. Mándovos as instruccións nun documento adxunto.

Unha vez construido, practicade moito; xa que así ides mellorar a coordinación óculo-manual.

Espero que vos guste moito.

Se vos deixan, mandádeme unha fotiño ao correo chus.barral@edu.xunta.gal

Tarefa de educacion física.

Queridos nenos e nenas. Mándovos outra tarefa de Educación Física, para a semana do 18 ao 22 de maio.

Enviádema se podedes por can scaner, para poder correxir on line.

Deixovos un documento adxunto.

Educación Física/Psicomotricidade e coordinación visomotora

Queridas alumnas e alumnos:

Nesta semana do 11 ao 15 de maio imos traballar a psicomotricidade e a coordinación visomotora.

Para iso, construiremos  unha raqueta cunha percha e logo xogaremos con ela.

Para ver como se fai podedes premer no seguinte enlace.

Mandádeme unha foto de como vos quedou, ou un video xogando con ela ao correo chus.barral@edu.xunta.gal

espero que vos divirtades moito con esta actividade.

Seguimos xogando

Para esta semana  do 4  ao 10 de maio, propóñovos que me debuxedes o xogo que máis vos gustara de tódolos que xogastes o primeiro dia que saístes. Contádeme tamén como se chama o xogo.

Mandádema ao correo chus.barral@edu.xunta.es

iniciacion ao ioga. Educación Fisica

Queridos nenos e nenas: Espero que sigades todas e todos moi ben. Agora aínda millor porque podedes saír á rúa.

Mándovos para traballar esta semana do 27 de abril ao 3 de maio, un video de ioga.

Para velo premede no seguinte enlace.

Facede os exercicios como se vos indica; polo menos 2 dias na semana e despois xogade.

Se ás vosas familias o consideran oportuno enviádeme fotos ou video, como xa vides facendo algúns, para que eu poda ver o que facedes e así valorar o voso esforzo.

Unha aperta e ata pronto.

queridas nenas e nenos. Mándovos un video para que fagades exercicio na casa, acompañados por alguén das vosas familias. Premede no seguinte enlace

Debedes repetir os exercicios do video 2 veces cada un dos dias desta semana,  que tedes educación física e logo se vos é posible xogar un pouco.

Se lles parece ben as vosas familias, podedes mandarme foto ou video facendo os exercicios a chus.barral@edu.xunta.gal para que poda ver o ben que o facedes.

Se non lles parece adecuado enviarmos, non pasa nada, non vos preocupedes.

Espero que disfrutedes moito movénvodos.

Biquiños.