ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024-25

E-mail: ceip.curros.ourense@edu.xunta.gal

INFORMACIÓN CURSO 2023/24

PUNTO LARANXA

No mes de xaneiro, a Consellería publicou o Plan integral contra o acoso e ciberacoso escolar, así como a actualización do Protocolo educativo para a prevención, detección e tratamento do acoso e ciberacoso escolar , co fin de dar resposta a este tipo de situacións nos centros educativos.

Para denunciar os casos que se coñezan, estarán á disposición da comunidade dúas ferramentas :

1. O primeiro é Punto Laranxa Físico,  unha Caixa de color laranxa que estará situada ao carón da Conserxería, na entrada ao centro (planta baixa), onde calquera persoa poderá denunciar de xeito anónimo unha situación de posible acoso ou ciberacoso escolar.

Aínda non está dispoñible.

2. Punto Laranxa Virtual na web do centro. Neste espazo, xa dispoñible, hai un formulario para facer o mesmo;  de xeito anónimo,  denunciar calquera caso de acoso ou ciberacoso que coñezamos.

Está situado na banda esquerda da web, debaixo do reloxo e é un recadro laranxa; ao picar ábrese un formulario para encher e enviar.

O equipo ACAE (Actuación Contra o Acoso Escolar), equipo formado por docentes do centro,  revisará todos os días estes dous espazos para poder actuar con máis rapidez e dilixencia nos posibles casos e establecerá as medidas necesarias para unha rápida intervención.

O formulario é anónimo pero é imprescindible que a comunidade entenda que é unha ferramenta seria, que debe indicar o nome da/s vítimas e agresores se o coñecen,  ou dar os detalles que permitan ao equipo ACAE localizalos. Se unha solicitude de axuda non leva estes datos, non será, loxicamente, moi efectiva.

ADMISIÓN: XORNADA DE PORTAS ABERTAS 27 FEBREIRO

O vindeiro martes 27 de febreiro celebraremos unha "Xornada de Portas abertas" para as familias que valoren presentar solicitude de admisión no CEIP CURROS ENRÍQUEZ.

A "Xornada de Portas abertas" comezará ás 16:30 h.

LIBROS DE TEXTO 2023/24

FONDO SOLIDARIO LIBROS TEXTO E AXUDAS LIBROS TEXTO E MATERIAL 2023/24

ORDE do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24 (códigos de procedementoED330B, ED330G e ED330H). DOG 19/5/2023.

TIPOS DE AXUDAS

Fondo solidario de libros de texto: alumnado matriculado en 3º e 4º de Educación Primaria no vindeiro curso.

Axudas para adquirir libros de texto: alumnado matriculado en 1º e 2º de Educación Primaria e Educación Especial no vindeiro curso.

LISTADOS DEFINITIVOS ADMISIÓN CURSO 2023/24

Publicadas as listaxes definitivas de admisión alumnado para o curso 2023/24. Poden consultarse no taboleiro do centro ou ben en AdmisionAlumnado con certificado dixital ou chave 365.

Recorden que o prazo de matrícula para @s admitid@s será do 20 ao 30 de xuño.

PUBLICACIÓN LISTADOS PROVISIONAIS ADMISIÓN ALUMNADO 2023/24

Publicadas as listaxes provisionais de admisión alumnado para o curso 2023/24. Poden consultarse no taboleiro do centro ou ben en AdmisionAlumnado con certificado dixital ou chave 365.

ANUNCIO DE APERTURA DE PRAZO PARA PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN SOLICITUDES 4º INFANTIL

Dada a insuficiencia de postos escolares dispoñibles para atender todas as solicitudes de admisión presentadas para o curso 2023/2024 e de conformidade co disposto no artigo 30.2 da Orde de 21 de outubro de 2022, ábrese un prazo de 10 días hábiles (21 de marzo ao 11 de abril) para a presentación, de forma presencial, da documentación xustificativa dos criterios de baremo alegados para realizar a valoración e establecer a orde de prelación das solicitudes de 4º de INFANTIL.
Así mesmo, sinálase para estas solicitudes o número aleatorio que lles corresponde para poder aplicar, de ser o caso, o criterio de desempate regulado no artigo 34.2 da devandita Orde, e que se publicará no taboleiro de anuncios do centro.

Adxuntamos unha relación dos criterios de admisión e de documentación a presentar que lles servirá de recordatorio da documentación que deben presentar no centro.
Para calquera dúbida poden chamar ao centro preferentemente en horario de 9:00 a 10:00 e de 13:10 a 14:00 h.

CEIP CURROS ENRÍQUEZ (OURENSE)

TFNOS: 988783610/11