COMEZO DO PRAZO DE PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN (baremo admisión curso 2024-2025)

Xa que as solicitudes de admisión de alumnado para o curso 2024-2025 superan os postos escolares dispoñibles do centro, ábrese o prazo para que as persoas interesadas presenten de forma presencial a documentación xustificativa dos criterios de baremo.

PRAZO: DO 21 DE MARZO AO 11 DE ABRIL

PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO 2024-2025

* Das 20 prazas ofertadas, 3 delas están ofertadas para alumnado con NAE. No caso de non ser demandadas, pasan a vacantes ordinarias.

NORMATIVA DO PROCEDEMENTO:

PROPOSTA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

CURSO 2023-24

Clicando nos ficheiros adxuntos poden acceder á listaxe de libros de texto e material escolar para os diferentes cursos

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS

PREMA NO SEGUINTE ENLACE PARA ACCEDER Á CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

ORDE DO 10 DE MAIO DE 2023

Pode descargar o impreso de solicitude clicando no adxunto ou pasarse polo centro a recollelo.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2023-24

SOLICITUDE ADMISIÓN ALUMNADO