LA ÓPERA COMO VEHÍCULO DE APRENDIZAJE (LÓVA)

O que ides ver é a estrea da ópera realizada pola Compañía de ópera Purpurina, formada por alumnos e alumnas de 6º de Educación Infantil do noso centro.

Esta ópera é o froito do traballo que ao longo de todo o curso realizou esta Compañía. Neste proxecto o alumnado realizou este traballo eles sos: elexiron o nome da compañía, o seu logo, as personaxes e as súas características, inventaron unha trama, escribiron os diálogos, compuxeron a música, deseñaron a escenografía, vestiario e maquillaxe, fabricaron a iluminación, fixeron unha campaña publicitaria, realizaron una campaña de autofinanciación e un traballo de documentación de todo o proceso.

Cada un foi unha peza coa que formaron un equipo que deu lugar ao marabilloso quebracabezas que ides ver aquí...

No noso blogue poderedes ver algunha das fases do proxecto que desenvolvimos ao longo do curso.