PRIMEIRO DÍA DE CURSO

12/09/2018 21:00
Atlantic/Bermuda

O mércores, 12 de setembro, comezou o novo curso escolar. Para empezalo ben e con ganas, fixemos uns xogos na pista exterior.

Pasámolo EN GRANDE!! RisaRisaRisa

DÍA DA PAZ

Esta semana conmemoramos o Día da Paz (30 de Xaneiro). Para iso, tod@s fomos á bilioteca e cantamos unha canción. Nela, cada neno e nena aportaba unha palabra representativa da paz. A continuación, pegaron nun mural a súa semente coa palabra que elexiron para cultivar a paz e a árbore que medrará desa semente. O mural quedou moi bonito!!SorrisoSorrisoSorriso

FESTIVAL DE NADAL

21/12/2018 22:23
Atlantic/Bermuda

Que rápido pasa o tempo! Xa é Nadal e estamos a rematar o 1º trimestre!!

Para celebrar estas datas, o día 21 de decembro fixemos o festival de Nadal no salón de actos ao que puideron asistir todas as familias que quixeron.

Todos os nenos e nenas do colexio representaron un musical baseado na obra "Christmas Carol", de Charles Dickens, e adaptado ao noso entorno. Tras unhas semanas de duro traballo, o resultado foi impresionante!! Os nosos alumnos e alumnas son verdadeiros artistas!!

Despois, tomamos chocolate con churros no comedor e, por último, viñeron Mamá Noel e Papá Noel a recoller as cartas que os rapaces e rapazas lles escribiron.

Foi un día cheo de emocións!!

CAMPO A TRAVÉS

Os nenos e nenas de 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria desprazáronse ata o colexio de Présaras o día 5 de decembro para participar nunha carreira de campo a través. Tamén foron rapaces e rapazas doutros colexios próximos. Pasárono xenial e troixeron para Cesuras algunhas medallas!! GuiñoGuayGuiño

DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Para conmemorar o DÍA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO (25 de Novembro), o venres cantamos na bilioteca unha fermosa canción e cada un/unha d@s nen@s pegou nun mural a súa celda dos panais das abellas cunha aportación á práctica do bo trato.

SAÍDA Á GRANXA "O CANCELO"

20/11/2018 21:47
Atlantic/Bermuda

Por fin chegou a primeira saída deste curso!! Fomos visitar a granxa "O Cancelo". Alí aprendimos unha morea de cousas sobre o traballo nunha granxa de vacas. Ademais, tamén degustamos xeados e batidos que nos elaboraron alí co leite das vacas da granxa. Había moitos sabores diferentes. Estaban boísimos!!!Canso

SAMAÍN, CUMPLEANOS E MAGOSTO

31/01/2019 21:30
Atlantic/Bermuda

O mércores 31 de outubro foi un día de festa rachada no noso cole: celebramos o Samaín, os aniversarios de tod@s os que cumplen anos no primeiro trimestre de curso e o Magosto.

Todos os nenos e nenas que quixeron viñeron disfrazados terrorificamente........ Tamén os mestres nos disfrazamos!

Durante a mañá, cada curso elaborou pratos típicos de Samaín. Pasámolo xenial porque nos gusta moito cociñar.

Ademais, tamén se repartiron os premios do concurso de cabazas e cantamos unhas cancións na biblioteca.

Á hora do xantar, celebramos os aniversarios. Que rico estaba todo!!

Xa pola tarde, saímos á pista exterior a comer castañas, bailar e xogar.

Sen dúbida, foi un gran día!!RisaGuiñoSorriso

DÍA DA BIBLIOTECA

O mércores, 24 de outubro foi o Día da Biblioteca. Para conmemoralo fomos tod@s á biblioteca e alí vimos un documental infantil sobre as abellas. Despois, fixemos uns bonitos lapiseiros coa forma deste insecto.Sorriso

PROXECTO "A TERRA"

12/09/2018 21:10
Atlantic/Bermuda

Neste curso todos os niveis vamos a traballar un proxecto sobre "A TERRA".

Os pequenos e pequenas de Infantil centraranse nas vacas.

Os nenos e nenas de 1º e 2º EP farano sobre as abellas.

Os alumnos e alumnas de 3º e 4º investigarán sobre o cambio climático.

Por último, os rapaces e rapaces de 5º e 6º traballarán sobre a reciclaxe.

BENVIDOS A TODOS E A TODAS

12/09/2018 20:55
Atlantic/Bermuda

BENVID@S A ESTE NOVO CURSO ESCOLAR 2018-2019. Esperamos mantervos informad@s e entretid@s!!