EXCURSIÓN Á GRANXA O CANCELO

29/11/2018 18:01
Atlantic/Bermuda

O pasado martes 20 fixemos a nosa primeira excursión deste curso escolar, fomos a unha granxa e pasámolo en grande.

Benvidos todos

BENVIDOS A ESTE NOVO ANO 2018, ESPERAMOS MANTERVOS INFORMADOS E ENTRETIDOS.

DÍA DA VIOLENCIA DE XÉNERO

O pasado venres 23 celebramos no cole o día da violencia de xénero.

Comezamos cunha canción composta polo mestre de música Israel e cantada por todos e despois fixemos un fermoso mural simulando as celdas dunha colmea de abellas na que cada alumno poñía o seu nome e a súa contibución ao bo trato.

MATRÍCULA CURSO 2018-19

13/06/2018 14:50

NOTA INFORMATIVA.

Todas a solicitudes están admitidas. Para formalizar a matrícula, dende o 20 ao 28 de xuño, ambos incluídos, agás o día 21, por ser fin de curso a secretaría do Centro permanecerá pechada.

Celebración do Día da Muller Traballadora

Hoxe celebramos na nosa Biblio o Día da Muller Traballadora. Primeiro vimos os vídeos feitos polos nosos nenas e nenos que quedaron impresionantes e a continuación pegamos as medallas neste mural adicado a Natalie Do Toit, primeira nadadora discapacitada en xogar nos Xogos Olímpicos. Natalie nada tanto en piscina coma en augas abertas.

Excursión O Grove

O pasado 24 de outubro fomos a unha excursión ao Grove. Alí visitamos o Museo do Mar, o Acuario, ata navegamos pola ría de Arousa en catamarán, onde nos deron uns saborosos mexilóns. Disfrutamos moitísimo!

Bótalle unha ollada! É moi interesante!

26/10/2017 13:15