A búsqueda do tesouro co proxecto LUPO!!!

A través dun Proxecto de Inovación Educativa, chamado LUPO e no que está inmerso todo o colexio, desde a área de Eduación Física contribuímos por medio do xogo da "Búsqueda do Tesouro". Este proxecto está basado nun estudo arquitectónico para analizar o centro e os seus arredores tratando de extraer ideas e deste xeito, inentar facer modificacións a grande escala. Neste proxecto está inmerso non só o alumnado, profesorado, familias, senón tamén o concello e outras empresas da contorna que se accedan a colaborar.

Desde a área de Eduación Física levamos a cabo un traballo interdisciplinar coa área de Matemáticas e de Ciencias Sociais, xa que con este xogo o que estabamos a buscar era que o alumnado aprendera a manexar un plano de toda a superficie que ocupa o centro educativo. Previamente traballáronse en cada aula outros aspectos relativos, como sería as escalas, a orientación dun plano...

Adaptouse o xogo en función das diferentes idades, e deixouse un tempo máximo para tratar de atopar as diferentes pistas (palabras). Deste xeito tiñan que andar a présa porque o tempo esgotábase. Ao remate tiñan que unir todas as pistas (4) e formar unha oración relaciónada coa SAÚDE.

A actividade foi todo un éxito por ambas partes, polo apartado físico e pola aprendizaxe que buscabamos con ese traballo interdisciplinar. Deixámosvos un ENLACE para ver máis fotos da actividade.