Inicio curso escolar 2020-2021

INICIO CURSO ESCOLAR 2020-2021

Estimadas familias:

A vindeira semana comezará o curso escolar 2020-2021. Segundo a Resolución do 1 de setembro de 2020 da Consellería de Educación, a incorporación do alumnado producirase de xeito gradual:

O xoves, 10 de setembro, incorporarase o alumnado de:

4º de Ed. Infantil (3 anos) (*)

5º de Ed. Infantil (4 anos)

1º, 2º e 3º de Ed. Primaria (**)

*O alumnado de 4º de Educación Infantil (3 anos) irase incorporando paulatinamente seguindo o período de adaptación.

(**) Neste primeiro día, o alumnado de 1ºA incorporarase ás 09:30 e o de 1ºB farao ás 09:45 para escalonar a súa entrada.

O venres, 11 de setembro, incorporarase o alumnado de:

6º de Ed. Infantil (5 anos)

4º, 5º e 6º de Ed. Primaria

Desta maneira, o venres día 11 xa estaría incorporada ás aulas a totalidade do alumnado das etapas de Infantil e Primaria.

O vindeiro luns colgaremos na páxina web do centro máis información sobre a organización deste curso (entradas e saídas, recreos diferenciados, itinerarios, comedor e demais medidas de adaptación ao contexto da Covid 19).

Agradecemos a vosa comprensión!