Consello escolar

Proclamación de Candidaturas, sorteo da mesa electoral, á Renovación Parcial do Consello Escolar - Pais e Nais

En reunión da Xunta Electoral no día 15 de novembro acórdase proclamar as únicas candidaturas presentadas:

Dª Angélica M.  González González

Dª Flor Provincial Lago.

Fíxase como data para a constitución da mesa electoral do sector de Pais e Nais o luns 26 de novembro. A mesa constituirase ás 9:15, sendo as votacións de 9:30 a 10:30 e de 16:30 e 18:30, establecendo estos dous horarios coa fin de facilitar a participación de todos e todas.

No sorteo realizado no día 15 para a constitución da mesa, saíron elexidos os seguintes compoñentes:

1. Vocais titulares para a mesa de pais e nais:

- Dna. Manuela Piñeiro Figueira

- D. Juan Sendande Gómez

- Dna. Alicia Otero Pérez

- D. Genaro Rodríguez Piñeiro

2. Vocais suplentes para a mesa de pais e nais:

- D. Agustín Manuel Blanco Rodríguez

- D. Felípe Suárez Rama

- Dna. Inmaculada Formoso Formoso

- Dna. María Rosa Pedrosa González

Resolución do Consello Escolar 8-09-2016- Uso excepcional do Transporte Escolar - Pedrafigueira

En reunión ordinaria do Consello Escolar do xoves 8 de setembro de 2016, acordouse asignar uso extraordinario do transporte escolar na parada de Pedrafigueira ao alumnado que se relaciona por ter presentada a documentación acreditativa do domicilio no prazo establecido:

• Xiana Lago Díaz

• Irene González Rodríguez

• Manuel Buján Andrade

• Naroa Fernández Freire

• Carla Fernández Lago

(NOTA): estes alumnos teñen xa tramitada a solicitude desde o centro. Os alumnos que se relacionaron na resolución anterior xa teñen concedido o uso extraordinario.

USO EXCEPCIONAL TRANSPORTE ESCOLAR - PEDRAFIGUEIRA

RESOLUCIÓN DO CONSELLO ESCOLAR DO 30 DE XUÑO DE 2016 - SOLICITUDES DE USO EXCEPCIONAL DO TRANSPORTE NA PARADA DE PEDRAFIGUEIRA

O número de usuarios lexítimos para o curso vindeiro é de 32 alumnos e alumnas, un deles con praza adaptada. O bus conta con 50 prazas e unha adaptada. Cabe descontar a praza da coidadora do bus e a do alumno da praza adaptada. Resultando así 17 prazas para o uso excepcional.

Vistas as solicitudes e a documentación aportada (padrón cunha antigüidade superior a un ano e/ou certificado de convivencia), resólvese informar favorablemente as seguintes solicitudes, atendendo á orde de prelación e circunstancias a ter en conta segundo a instrucción 3/2016 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura Educación e O.U. Do 30 de maio sobre xestión do servizo de transporte escolar no curso escolar 2016-2017:

• Paula Lago Trillo

• Manuel Lago Trillo

• Zaida Otero Crespo

• Gael Fernández de la Iglesia

• Roi Caamaño de la Iglesia

• Adrián Leis García

• María Santiago Rodríguez

• Sara Santiago Rodríguez
  • Carla Figueroa Blanco
  • Martín Figueroa Blanco
  • Lucas Montero Caamaño
  • Mateo Montero Caamaño

• Daniela García Cambeiro.

Por falla de documentación acreditativa do domicilio, os solicitantes que se relacionan, quedan pendentes de trámite á espera da aportación da documentación requerida no seu momento. Poderán entregala ata o 8 de xullo ou nos primeiros días de setembro (1 e 2):

• Mateo García García

• Xiana Lago Díaz

• Irene González Rodríguez

• José Domingo Díaz Santiago

• Manuel Buján Andrade

• Damián Gil Rodríguez

• Naroa Fernández Freire

• Carla Fernández Lago

A comezos de setembro, en reunión do Consello Escolar faranse as propostas en función dos usuarios lexítimos e os que xa foron propostos para o uso extraordinario do transporte escolar.

Composición do Consello Escolar

Membros do Consello Escolar:

• Presidente:D. Manuel Rico Grijó
  • Secretario: D. Daniel Rodríguez Gándara

Membros representantes do profesorado:

• Xefa de Estudos: Dna. Natalia Lamas Álvarez
  • Dna. Josefa Dolores Quintela Formoso
  • Dna. M. Cristina Herrero Mayor
  • Dna. María Novo Cutrín

Membros representantes de pais e nais

• D. Jesús Gil Requejo.
  • Dna. Raquel Beiro Beiro
  • Dna. María Formoso Fernández
  • Dna. Silvia M. Blanco Caamaño
  • Representante proposto pola ANPA: Dna. M. Carmen Luaces Rodríguez.

Representante do Concello

• D. Jorge Fiuza Barreiro