CARNOTA EN NEGRO

O CEIP de Carnota participa na iniciativa Carnota en Negro que forma parte dunha proposta a nivel galego contra a Violencia de Xénero (podedes ampliar información sobre a Campaña Galicia en Negro clicando aquí).

Estamos a organizar varias actividades. Para o luns 26 N, o alumnado colgará unhas etiquetas con desexos relacionados coa fin da violencia de Xénero nas árbores da praza San Gregorio (si o tempo acompaña), acto ao que convidamos a familias e veciños.

Como adianto, este venres 23, coincidindo coa campaña comercial do Blak Friday o profesorado asistirá vestido con roupas de cor negra para facer visible que hai moitos días Black no tocante á violencia de Xénero. Gustaríanos que o noso alumnado tamén fora partícipe, polo que estaría ben que este venres asistiran ao centro vestindo con roupas de cor negra ou cunha camiseta de cor negro sobre a roupa.