Ed. infantil

POR UN NADAL EN IGUALDADE,POR UN MUNDO EN IGUALDADE

Así quixemos rematar o ano os cativos/as de 6º de Infantil,interpretando a canción de Xabier Vizcaíno: " Da mesma Raíz".Fermosa canción na que interveñen o mesmo Xabier,Lucía Pérez,Jesús Somoza e os nenos/as do Incio e do Caurel.

CAMIÑANDO EN IGUALDADE

ECOAGRICULTORES DO CASARES

Esta semana o alumnado de 4 anos de E.I. recolleu a súa primeira colleita de patacas,pementos e cebolas do horto do centro.Unha colleita non moi grande pero si enriquecedora que levaron a súa casa para degustar en familia.

DÍA INTERNACIONAL DOS MUSEOS

Para celebrar o DÍA Internacional dos Museos o alumnado de infantil invítavos a esta exposición virtual , nela podedes percorrer as paredes do MUSEO  CARLOS CASARES , un museo recien inagurado no noso colexo , creado para expor as maravillosas obras de arte dos máis cativos .PEQUENOS ARTISTAS,GRANDES OBRAS!!!!

#entrearteecuarentena
Fai hoxe un ano o alumnado de infantil estaba confinado nas súas casas e o reto proposto para o día dos museos foi recrear unha obra de arte , invitámosvos  a un percorrido virtual polas obras recreadas que nos deixaron sen palabras.

VÍDEO: TODOS E TODAS SOMOS IMPORTANTES

Tocouvos chegar ó "cole de maiores" no momento máis complicado.Sodes os/as pequerrechos/as pero sodes moi GRANDES.Loitade por chegar a ser o que vós queirades ser...

Canción:" Ou iso ou aquilo" do álbum "Alegría" de Sergio Tannus

CONMEMORACIÓN DO DÍA DA PAZ POR OS ALUMNOS DE E.I. (5 ANOS)

Esta é a proposta de  ARTE para conmemorar o DÍA DA PAZ dos artistas de E.I.(5 anos) ,recreando unha das obras da artista CHICHARU SHIOTA "Os Fíos da PAZ"

TALLER DE COCIÑA

O noso cole participa en MOBILIDADE SOSTIBLE E SEGURA e queremos deixarvos unhas imaxes dunha das actividadesf programadas e realizada antes do confinamento,un TALLER DE COCIÑA no que cada cativo de 5 anos fixo un coche para a hora da merenda.Inaugurando ademáis o recuncho de usus múltiples que empezou a funcionar este ano e que quedou ademáis de funcional a práctico así de chulo como podedes ver na presentación.

SONRISAVIRUS

DÍA DO LIBRO 2020. LER É SOÑAR COS OLLOS ABERTOS

Os nenos de Infantil de 5 anos participaron nunha actividade titulada" Cóntame un conto"