"APRENDEMOS EN CASA"

Enviado por admin-contidos o Dom, 22/03/2020 - 18:29

Con motivo da crise do coronavirus o Ministerio de Educación e FP e RTVE lanzan 'Aprendemos en casa' para facilitar a aprendizaxe de todo o alumnado durante a suspensión de clases presenciais. Esta programación ponse  en marcha a partir do luns 23 de marzo.

Trátase dunha programación especial de cinco horas diarias de contidos educativos que se emitirá en aberto durante as mañás, de luns a venres, en Clan TV e na 2 de TVE.

Esta nova programación trata de ser unha axuda  para os menores e as súas familias. Así, ademais de incluír contidos relacionados coas áreas de coñecemento, traballará competencias emocionais para mellorar a convivencia familiar e facer máis eficaz e ameno o proceso educativo. Cada bloque temático incluirá contidos que reforcen a actividade

A parrilla da programación é:

Para máis información podedes clicar no siguinte enlace do Ministerio. (Preme na Imaxe "aprendemos en casa)

PODES ACCEDER AOS VÍDEOS EDUCATIVOS EN EduClan (Preme na imaxe) ou ben no canal TV de Clan televisión.