Animación á lectura, Recomendámosche, PDI, Rus entre planetas, DinosauRus

Produto final do PDI: "Á luz dos faros"

O curso está a piques de rematar e con el o noso PDI, "Amar o mar". Cando iniciamos este proxecto, para nada contabamos que íamos rematar así. A idea inicial mudou e todos tivemos que adaptarnos. A situación non permite que poidamos xuntarnos no colexio para poder compartir todos/as o produto final do noso PDI, pero unha vez mais non queríamos quedar sen mostrar o gran traballo que día tras día, os nenos/as realizan con ilusión.

Materiais para entender e traballar o coronavirus co alumnado

Deixamos dous contos para poder traballar o coronavirus con nenos e nenas. Queremos agradecer a toda a xente que traballa para crear este tipo de materias tan necesarios nestes momentos.

LIP DUB DO CEIP CANOSA-RUS

Estimadas familias:

Xa tedes a vosa disposición no blogue de  Leoteca en Rus o resultado das actividades do día de hoxe no cole. Estamos moi orgullosos/as do noso alumnado e da súa tan boa resposta á adaptación á situación actual. GRAZAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP CANOSA-RUS. FELICES DÍAS DE ENTROIDO DE PARTE DE TODO O PROFESORADO! Para ver o vídeo , picade a continuación.

Premio Especial 25 Aniversario de Ponte nas Ondas

Vense de publicar os premiados no 2º CERTAME DE PODCAST XOSÉ MOSQUERA PÉREZ. Os nosos alumnos/as de 6º de Educación Primaria conseguiron o premio da seguinte categoría:

CONTO DE SAMAÍN !

CELEBRANDO A SEMANA DA PAZ EN LEOTECA

A semana pasada conmemoramos o día da paz en Leoteca. Se pinchades na seguinte imaxe poderedes acceder ao blogue da nosa biblio e ver un vídeo sobre esta actividade!

Blogue de Leoteca

Lembramos que no blogue da nosa biblio podedes atopar as actividades que estamos levando a cabo dende a mesma: programas de radio, escornabot, o PDI conCIENCIAte, etc. Se picades nas seguintes imaxes entraredes directamente no blogue.

Despedimos o PDI LENDARIO coas familias.

O xoves 31 de maio  foi unha xornada de festa no colexio. Despedimos o PDI LENDARIO coa visita das familias a un mundo máxico de imaxinación e fantasía. Agradecemos a participación tan positiva de familiares e amigos/as e desexamos que o produto final fose do voso agrado.

Proxecto "Radio na biblio"

Ven de publicarse a  Resolución da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, de 17 de novembro de 2017, pola que se dá a coñecer a relación dos 20 centros que se integran no proxecto piloto "Radio na biblio", para a introdución da radio nas bibliote

XVII Concurso Escolar de Teatro Lido "Xosé Manuel Eirís"

Alumnos/as de 2º a 6º de educación primaria do CEIP Canosa-Rus participaron na XVII Concurso Escolar de Teatro lido "Xosé Manuel Eirís". Fixérono todos  moi ben e estamos de noraboa xa que os nenos e nenas de 2º de EP " Teatrús"  chegaron á final na súa categoría coa obra " Buscando superheroes"

Festival dos soñadores, 6 de xuño no Pazo de Cultura de Carballo.

O próximo martes 6 de xuño celebrarase no pazo da Cultura de Carballo o "Festival dos soñadores" do noso producto final do PDI " De espectadores a protagonistas".Podedes ver toda a información se picades nas seguintes imaxes. Gustaríanos agradecer a colaboración dos centros que participaron e ao noso alumnado que son os principais protagonistas de toda esta historia.Tamén agradecer ao Pazo de Cultura de Carballo a súa colaboración.En nome do noso alumnado esperamos que a disfrutedes moito!

FELICES FESTAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA!

Dende o CEIP Canosa-Rus queremos felicitarvos as festas con esta postal que foi a elexida no concurso de postais do cole para a felicitacoón de Nadal. Todas as postais foron feitas con moito cariño e son preciosas. A seleccionada é de Laura de 2º de EP.

O PDI DinosauRus premiado no III Concurso de Traballo por Proxectos

O pasado xoves día 1 de decembro fíxose pública a resolución do III Concurso de Traballo por Proxectos coordinados ou coa participación da biblioteca escolar, na que o PDI DinosauRus , que se denvolveudurente o curso 2015-2016 no centro, resultou premiado na categoría de Proxectos coordinados dende a biblioteca na categoría científica.

Artes escénicas para escolares no Concello de Coristanco

Dende o Concello de Coristanco organizaron un mes de artes escénicas para escolares, novembro, no que o nono centro  participará moi gustosamente . Os nosos/as rapaces/as disfrutarán de diferentes obras de teatro na Casa da Cultura do Concello. Este ano os autobuses son postos polo Concello, polo que estas saídas serán totalmente gratuítas. As datas son as seguintes:

Mércores 2 de novembro: 5º e 6º de Educación Infantil, coa obra " O día que chegou unha nube e choveu", ás 10:00h.

Participación no Teatro Lido do CEIP Canosa-Rus

Seis grupos de alumnos/as do cole, de 1º a 6º de EP, visitaron as semanas pasadas Radio Voz para participar no 16º Concurso de Teatro Lido Xosé Mauel Eirís , que organiza o Fiot en colaboración coa emisora carballesa. As gravacións serán subidas a nosa páxina web proximamente. Queremos felicitar ao noso alumnado pola súa participación nesta actividade. Nos seguintes enlaces podedes acceder as novas relacionadas con esta participación.