You are hereNovas

Obra do ascensor rematada

A obra do ascensor do centro, que foi solicitada pola dirección do colexio o curso pasado e aprobada pola Xefatura Territorial da Xunta de Galicia, rematou no mes de xaneiro.

Gañador@s do III Premio Concepción Arenal de igualdade de xénero

A Deputación da Coruña acaba de facer público o fallo dos terceiros premios Concepción Arenal de proxectos educativos para a igualdade de xénero e o noso centro foi o gañador na modalidade de educación primaria.

Decálogo para o móbil ou tableta nova

Co paso das vacacións de Nadal moitos nenos/as teñen novas tabletas ou móbiles, por iso é importante implicarse e regular o seu uso para a súa seguridade e asegurarse da boa utilización que se fai destes aparellos.

RECOLLIDA DE ACEITE VEXETAL

Por segundo ano consecutivo o noso centro participou no concurso de recollida de aceite vexetal promovido pola empresa REAVE (recollidas de aceite vexetal).

É unha iniciativa moi boa para concienciar a nosa comunidade educativa, aos nosos  e nenas da importancia de coidar o medio ambiente.

Inauguración da audioteca na Voz de Galicia

Para acceder a noticia da Voz de Galicia relacionada coa inauguración da audioteca, pinchade na seguinte imaxe:

E para ver a inauguración en imaxes e vídeo, podedes acceder ao blog da leoteca, onde serán publicadas os próximos días.

II CONVOCATORIA DO CONCURSO "CARBALLO TAMÉN EN BOTELLA"

Por segundo ano consecutivo, o noso Centro participa na II Convocatoria do concurso: "Carballo tamén en botella" para o fomento de recollida e reciclaxe de aceite vexetal usado a través dos centros de educación infantil e primaria da comarca de Bergantiños.

No caso de que haxa que baremar...

No caso de que ao final do proceso de baremación, haxa empate a puntos entre varios alumnos, determinará a preferencia según a orde establecida na Orde de 12 de marzo:

« Outubro 2020 »