APA

Escola de Nais e Pais - Asociación "Vieiro"

Estimadas familias: Onte repartiuse unha circular da Asociación “Vieiro” para a inscrición na “Escola de Nais e Pais” para todas as familias que estean interesadas en participar durante o curso: 2021-2022.No adxunto que acompaña esta publicación podedes consultar as diferentes temáticas que se poden abordar durante as sesións que imparten desde fai anos psicólogas e educadoras da Asociación “Vieiro”. O prazo de inscri

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE ROUPA E CALZADO

Estimadas familias: Dende a ANPA e en colaboración co colexo, comezará mañá unha campaña de recollida de roupa e calzado, para o cal solicitamos a vosa colaboración.

O prazo de recollida será dende o 21/05/2021 ata o 31/05/2021, ambos incluidos.

Por motivos do COVID-19, e co fin de evitar aglomeracións na entrega de roupa habilitánse uns horarios para poder facer as entregas que serán: De 09:45 horas a 12:00 horas.

CHARLA SOBRE A IGUALDADE COA ANPA

Estimadas familias:

Dende a ANPA do cole queren informarvos de que o vindeiro 20 de maio de 2021, ás 19:30 h da tarde e de modo virtual, terá lugar unha charla que farán en colaboración coa Fundación Amigos de Galicia, e que está enmarcada dentro do programa " A voz da igualdade". Tedes toda a información na circular que podedes ler a continuación. Animádevos a participar!

ENTROIDO NA CASA COA NOSA ANPA

Estimadas familias:

Xuntamos o vídeo que elaborou a directiva da ANPA coas fotos que enviastes. Dende o colexio gustaríanos agradecer a colaboración das familias e tamén queremos enviar un especial  agradecemento á ANPA e a súa presidenta por todo o que fai polo noso cole e polas nosas nenas e nenos. GRACIAS! Esperemos que desfrutedes do vídeo. Para velo picade na seguinte imaxe.

ACTIVIDADES PROPOSTAS POLA ANPA PARA O ENTROIDO!

Xuntamos a circular da ANPA na que propoñen unhas actividades moi divertidas para facer dende a casa en familia durante as vacacióna do entroido. Lembrade que o luns 15, martes 16 e mércores 17 de febreiro non hai clase. O xoves 18 retomaremos as clases.

Animádevos a participar na proposta da ANPA que podedes ler a continuación!

CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE XOGUETES SOLIDARIOS

Estimadas familias:

Adxuntamos unha circular da ANPA en colaboración co colexio ca temática de "RECOLLIDA DE XOGUETES SOLIDARIOS". Comezará o luns día 30 de novembro e rematará o vindeiro venres 11 de decembro.Para aclarar calquera dúbida poñervos en contacto coa directiva da ANPA ou co colexio.

Animádevos a participar!Moitas gracias!

Campaña de recollida de roupa e calzado

DO 24 DE ABRIL AO 5 DE MAIO

XADREZ: Torneo Xogade de Laracha

Comprácenos dende o CEIP Canosa-Rus felicitar ao grupo de xadrez que participou no Torneo Xogade de Laracha.Estos alumnos/as de educación primaria conseguiron ser o equipo gañador deste Torneo polo que lles damos a noraboa e animamos a todos os nenos /as a xogar ao xadrez.

Este Torneo celebrouse con outos equipos: o Xiria, CEIP Bergantiños, CEIP Val do Dubra, O Laracha e O Arteixo. Noraboa tamén de parte do CEIP Canosa-Rus a todos os participantes.

Orde do 21 de maio de 2015 e Orde do 22 de maio de 2015

A continuación podedes consultar as novas Ordes publicadas en relación aos libros de texto para o vindeiro curso 2015-2016 se pinchades enriba:

ANPA 2010-2011

PRESIDENTA: María Isolina Loureiro Tasende